Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva holder dere på med i kveld da, folkens? Selv har jeg vært på forelesning i dag, vært på trening (kom nettopp derfra). Snart blir det vel på byen for å ta en øl eller to (om jeg føler for det). Super dag, dette. Sommer i lufta. Ganske behagelig temperatur ute, altså. \o_

 

Head_Hunter: Ganske bra, faktisk. :)

Endret av Sidious
Lenke til kommentar

 

Så den på tv i går og bare må dele den med dere. Han bør komme langt viss ikke vinne hele norsketalenter

 

Episk!

 

Hva skal jeg ha til middag i kveld folkens? Har huset for meg selv og er blakk, men fryseren er full av mat.

 

Tenker jeg kan quote denne siden den kom på slutten av forgje side.

Lenke til kommentar

Fornuftige msn-samtaler:

(Lang tekst og direkte harselering med striler følger.)

Skjul
[18:29] angelfuck: Martin synger til meg. "Eg gjekk for lenge sia i ei bygd på Osterøy. Ja."

[18:29] Énigme de Cru: JA!

[18:29] Énigme de Cru: Hu og hei, og hu og høy, ei bygd på osterøy! *kore*

[18:29] angelfuck:

[18:30] angelfuck: "Nei, da e'kje noko hyggeleg å vere forlatt. Eg skada meg sjølv for å vite at eg e i live. Og no kjem refrenget med powergrep."

[18:30] Énigme de Cru: Hu og hei og hesteslep! Refreng med powergrep!

[18:31] angelfuck: "Altså eg køyre traktoren min fram og tilbake. Da fungerer jæla dårleg, ska eg seie deg." Og no teke me ein kunstpause dar me koblar te forsterkaren.

[18:32] Énigme de Cru: Hu og hei og sauekverkaren! KOBLE TIL FORSTERKAREN!

[18:32] angelfuck: "Refreng med powergrep! No ska eg mute strengane og køyra traktor."

[18:33] Énigme de Cru: ...jeg kommer ikke på noe som rimer på traktor, så vi gjentar i stedetfor den første. HU OG HEI OG HU OG HØY, EI BYGD PÅ OSTERØY.

[18:33] angelfuck: "Eit dramatisk vendepunkt i historia mi, var når eg ... så kjerringa i bydn hin dagen. Ho stod utanfor rimien eit eller anna sted."

[18:34] angelfuck: (Lang bridge der me ventar på koringa)

[18:35] angelfuck: (Solo mens me ventar på koringa)

[18:35] Énigme de Cru: Hu og hei og kjønnsleg stred, utfor rimien eit sted!

[18:36] angelfuck: "Ja, eg såg ein annan mann stige ut av trakroten og ... holdt ho hardt til seg og sugde av ho anledet..."

[18:36] Énigme de Cru: Hva faen rimer på andletet?

[18:36] angelfuck: Ansiktet, da!

[18:36] Énigme de Cru: NÅ GJØR DU DET VANSKELIG FOR MEG, MARTIN.

[18:37] Énigme de Cru: *slenge inn en joikesolo for å dekke over mangelen på refreng*

[18:37] angelfuck: (Bridge)

[18:38] angelfuck: "Då han var ferdig å suge av ho ansiktet. Då gjekk det ein liten unge ut av traktoren. Så dette har foregått ein stund. Dette indikerer då at kvar gang eg har vore i fjøsen, har han sneket seg inn og pult kåno mi."

[18:38] angelfuck: *gong

[18:39] Énigme de Cru: Hu og hei og kuse-blid, han pulte kåno mi!

[18:39] Énigme de Cru: (dette begynner å bli grovt. Kuse-blid er forøvrig fitteglad 8D)

[18:39] angelfuck: "Eg måtte nesten grine litt. Sjølv om det er uakseptabelt for ein mann på Osterøy. Og dette låg jo kåno merke til, og mannen køyrde traktoren sin rett inn i min, og eg e no konkurs."

[18:40] Énigme de Cru: Hu og hei og hu og høy, ei bygd på osterøy!

[18:40] Énigme de Cru: outro?

[18:40] angelfuck: "EG HATAR DEG, ALFRED!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...