Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig morsomt for dem som stemmer AP og kommer fra Kragerø. Den demografien traff de midt i blinken.

Er det forresten noen stemning for en konstant Ustream under TG?

Skrevet

Hm, jeg sitter og lurer på om jeg skal ta en tur til byen og sikre meg kinobiletter til søndagen i morgen, eller om jeg skal droppe det og gamble på at det er ledig på søndag. Hmmm, what to do? Man kan vel bestille kinobiletter i skranke en dag før?

Skrevet

Hm, jeg sitter og lurer på om jeg skal ta en tur til byen og sikre meg kinobiletter til søndagen i morgen, eller om jeg skal droppe det og gamble på at det er ledig på søndag. Hmmm, what to do? Man kan vel bestille kinobiletter i skranke en dag før?

Er det en spesiell grunn til at du ikke kan gjøre det via nett?

Skrevet

Hehe.

Endelig har GoW gitt meg en utfordring jeg har savnet - men da har jeg passet på å havne i den med såpass lite helse at jeg dør kort tid etter at den har startet. Facepalm.jpg.

Skrevet

Hipphurra! Å være nærmeste nabo til alpinanlegget og ha en vindu rett mot høytalerene gir resultatet "vondt i hodet" og "blitt vekt minst tjue ganger på tre timer". Julesanger og techno spilles på full guffe og det er umulig å få noe søvn...

BLÆÆÆÆÆ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...