psyched Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Wait, what? Blir det TV sending, stream eller begge deler. Om det blir stream, fra hvilken side?
REALRAW Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 En fyr i klassen min er muslim, skal jeg ringe politi eller si i fra til rektor?
Laland Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 OPEN UP KIDS, FOR I AM GONNA GRAPE YOU IN THE MOUTH! Gullstjerne til den som vet hvor det kommer fra.
Cloudemyx Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Da fikk jeg en grunn til å se Gullstikka. Flott at det ble AltF4. Grattis med dagen Zealuu.
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Får jevnlige oppdateringer fra AltF4 på melding. For litt siden drakk han en halvliter med Mikael Harstad Groven.
Paisley Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 I år blir ikke gullstikka streamet på noen nettsider, så den eneste muligheten for å få se gutten i aksjon er vel kun på bilder dessverre. Gratulerer så mye til han for denne fantastiske muligheten til å få møte spillbransjen og å få dele ut pris. I tillegg gratulerer jeg dagens bursdagsbarn
Laland Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Tidligere har showet bare vært flaut å se på. Skulle gjerne sett AltF4, though.
Cloudemyx Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Woohoo! Synd vi ikke får se det... Uansett hvor flaut det måtte være.
psyched Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Bilder/video now!!!! Jeg vil se vår mann i fronten!
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Ifølge Spaceworld skal det være et rimelig godt show i år. Tilfredsstillende konferansierer, god humor og bra sceneshow. Ser ut til at de har lært noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå