Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

The Wire er fantastisk. Jeg har sett hele serien to ganger nå, men hver gang jeg ser det på TV klarer jeg fremdeles ikke få øynene bort. Fant det tilfeldigvis på Viasat 4 for noen netter siden og det var så flott å se den gjengen igjen. Samme følelsen som jeg fikk når jeg så JD (Scrubs) igjen for første gang på mange måneder på T i forrige uke. Det var bare skikkelig deilig å se dem igjen.

kanskje jeg bue se mindre Tv-serier :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøtte is in the Zone! Litt sånn som Sheldon på koffein! Zoooom Zoooom Zooom! I'll be back before this banana tuches the floor!

Skrevet
Nesten for mye av det gode i dag! For å si det på en morsom måte jeg har kost meg glugg i hjel i dag! :rolleyes:

Hadde du nøtter i den gluggen? Eller var det gløggen...?

Skjul
Go nuts!
Skrevet

Aner ikke om dere gjør det med vilje nå men føler det er en del tørt ute å går! Om dere ikke skjerpere dere nå så sparker jeg meg selvene!

Skrevet
Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

Du kan låne av meg. ```````````

Jeg har alldri skjønt den forum-meme'en, hva er greia med det? :p

hu freidige frøkna på det ene bildet som ser sånn "hva faen er det jeg gjør her?" blikk ned i bakken.

Jeg la merke til det samme :D

Skrevet

Greia med forum-meme er at det er festlig. Men hvis det fortsetter nå, må vi begynne å sparke folk i nøttene, og det vet jeg Nøtte ikke setter pris på.

Skrevet
Det verste som finnes er å bli sparket i flertall. Spesielt hvis du er en nøtt.

Et flertall mennesker ville ikke greid å sparke en nøtt. Den er for liten til flere bein samtidig! :hmm:

Skrevet (endret)

Vi snakket om en nøtt.

Tolket innlegget til drugiS dit henn, at Nøtte er en nøtt. Logisk det, med tanke på navnet. Correct me if im wrong.

Endret av LucarioX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...