Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet
Om du ser på tidspunktene så er de ikke så nær verandre. Det er ikke så mye og gjøre på internett midt på natten så jeg postet ting jeg håpet noen ville svare på. ;)

Du har en serie på 00.54-01.00-01.07 og en annen på 03.01-03.04-03.29, så jeg ville ikke sagt at de var langt fra hverandre i hvert fall. :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Er for abort jeg og, men de som tar abort fordi barnet deres har downs syndrom, det syntes jeg er ganske .. dumt.

Skrevet

Jeg syntes ikke jeg burde uttale meg om abort før jeg er litt eldre og hvet mer om det.

Menne..... YES!

The following issues are before the Parliament of Lolidudia:

* Police Consider "Big Brother" Anti-Crime System

MUWHAHA!

Skrevet

"Don't get me wrong, I love the idea of killing unwanted babies, it's just that the idea of letting women make a decision doesn't sit well with me." - Zach Braff on abortion.

Skrevet

ahh! ^^

@ gormers

hva med:

"babyfuck,babyfuck, its awwwwright" - random fra mai-chan's daily life (ikke prøv og finn ut hva det er, du er advart men er du intressert vet du det allerede)

Skrevet
Jeg er for både eutanasi og provosert abort. Eller, det vil si, mine synspunkter på abort er litt for kompliserte til å kunne oppsummeres med et "for", men i all hovedsak er jeg for.

Der er nok jeg helt motsatt. Jeg er mot begge i de fleste tilfeller.

Skrevet
Jeg er for både eutanasi og provosert abort. Eller, det vil si, mine synspunkter på abort er litt for kompliserte til å kunne oppsummeres med et "for", men i all hovedsak er jeg for.

Der er nok jeg helt motsatt. Jeg er mot begge i de fleste tilfeller.

kan være mot det i prinsippet.. ta ett liv generelt sett, men er egentlig mer for aktiv dødshjelp enn abort.

Skrevet (endret)

Nynorsktentamen, og vi har ikke lært noe i år bortsett fra denne timen her :angry:

Hvorfor må jeg lære å skrive nynorsk når jeg forstår skriftsråket, og dem som skriver det skjønner hva jeg skriver?

Endret av Gormers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...