Gå til innhold

Nintendo 64 Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjul
3c18_1.JPG

 

Flere her som hadde en slik back in the day eller?

 

Skulle ikke mye spilling til før gullfargen begynte å forfalle.

Er ikke det fryktelig ubehagelig?

 

Husker det var litt ubehagelig i starten, men til slutt så måtte jeg ha den for å spille bra ettersom hendene mine hadde blitt vant til formen. Ble ubehagelig å spille med original-kontrollerne. Litt rart å tenke på, for den er jo en koloss. De ting man aksepterte når man var liten altså :)

Lenke til kommentar
Hei alle sammen!

 

Tenkte jeg skulle samle nostalgi fra Nintendo 64 i en tråd!

Husker den vidunderlige konsollen med Super Mario 64 som flaggskip, og gode titler som Mario Party, James Bond, og Star Wars Racing som fulgte opp. Delicious!

 

 

nintendo64.jpg

 

 

Er vel en av de mest herligste konsollene med en lang rekke av kvalitets spill.

 

Donkey kong 64, goldeneye multiplayer,mario kart, banjo&kazooie, zelda OOT, Zelda majoras mask osv....Balsam for sjelen.

 

Det var tider det...

 

Noen som forøvrig fikk 101% på donkey kong 64 ? husker det var litt slit.. finne absolutt alle de bananene osv.

Endret av Barliman
Lenke til kommentar
Etter å ha lest så mange poster om Zelda og Nintendo 64, så klarer jeg ikke å holde meg mer.

Skal faktisk hente det fram og begynne på en helt ny save i Ocarina of Time :)

 

Wish me Luck!

 

 

Nesumar

 

Hehe ble inspirert på samme måte selv. Har allerede komt til water temple :D

 

Matsini

Lenke til kommentar

Begynte nå nettopp, har akkurat gått inn i munnen til Deku-treet.

 

Minne strømte tilbake med engang spillet startet og jeg så introen.

Fant det kjære Kokiri-sverdet og skaffet pengene til skjoldet.

 

Jeg har savnet dette spillet ekstremt, dette blir en fin avslappningshelg :)

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Det er noe jeg alltid har lurt på, men aldri orket å dratt å sjekke etterpå.

 

I det aller første templet, altså The Great Deku Tree, før du går igjennom det hullet som gjør at du kommer deg tilbake til det rommet hvor du kom da du hoppet ned i det første store spindelvevet (Are you keeping up with me??)...der hvsor det henger 3 egg i taket.. så er det en sånn steindør som man kan sprenge med hjelp av bomber.

Selvsagt har man ikke så tidlig i spillet bomber, så man kan ikke gjøre annet en å gå videre.

 

Er det noen som vet hva som er på andre siden av den døra?

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Det er noe jeg alltid har lurt på, men aldri orket å dratt å sjekke etterpå.

 

I det aller første templet, altså The Great Deku Tree, før du går igjennom det hullet som gjør at du kommer deg tilbake til det rommet hvor du kom da du hoppet ned i det første store spindelvevet (Are you keeping up with me??)...der hvsor det henger 3 egg i taket.. så er det en sånn steindør som man kan sprenge med hjelp av bomber.

Selvsagt har man ikke så tidlig i spillet bomber, så man kan ikke gjøre annet en å gå videre.

 

Er det noen som vet hva som er på andre siden av den døra?

 

 

Nesumar

 

Well it's time to break that web, and

you break it by falling from such a huge distance down on top of it right in

the middle. If you land on the side of the web you'll be fine but it won't

break. I find that if you run to the edge, jump and let go of the analog

stick immediately after jumping, then usually that's just about perfect.

http://www.gamefaqs.com/console/n64/file/197771/39038

 

 

 

Riktig eller?

Endret av Riot
Lenke til kommentar

Nei, spinelvevet er jo easy peasy å komme igjennom, første hopper du bare igjennom og det andre tenner du fyr på.

 

Det jeg mener er i det rommet Før du tenner på det siste spindelvevet, rommet med de 3 eggene hengede i taket som du enten kan skyte istykker eller få dem til å dette ned å drepe dem med sverdet....

Der er det en liten gang som du kan krype igjennom får å komme til det siste spindelvevet, men det er også en annen større gang, som da leder deg til en steindør som du kan sprenge opp.

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Nei, spinelvevet er jo easy peasy å komme igjennom, første hopper du bare igjennom og det andre tenner du fyr på.

 

Det jeg mener er i det rommet Før du tenner på det siste spindelvevet, rommet med de 3 eggene hengede i taket som du enten kan skyte istykker eller få dem til å dette ned å drepe dem med sverdet....

Der er det en liten gang som du kan krype igjennom får å komme til det siste spindelvevet, men det er også en annen større gang, som da leder deg til en steindør som du kan sprenge opp.

 

 

Nesumar

 

Så langt jeg vet så er de eggene for bosskampen. :unsure: Døren aner jeg ikke... tror den åpner når du skal slåss mot henne. :huh:

Lenke til kommentar

Nå tenker du alt for langt frem, det du mener er dekunissene i de blomstene som popper opp og ned, hvor du trenger den spesielle koden 2 1 3.

Det er jo etter at du har hoppet ned i det siste spindelvevet :)

 

 

Nesumar

 

O la la...Queen Gohma here i come! Your going down B****!

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Hehe, er det jeg alltid har vært for lat til å gjøre, eller bare rett og slett glemt det.

 

Har begynt på en helt ny save, så må først få tak i bombene før jeg kan gjøre noe slikt.

Kan selvfølgelig logge over på min save som har rundet spillet, men det ville vært cheat og kjedelig.

 

Her skal det games og et par timer kanskje bombe den vekken langt til f....

 

@Atsjonas: Det er fordi jeg liker å diskutere om forskjellige ting, alt fra WoW, Nintendo 64 og alt annet. Derfor ser du meg nok flere steder enn bare på en eller to poster. Jeg prøver å holde mine poster innholdsrike og legger fram til en videre diskusjon, og ikke bare offtopic pjatt :)

Har ikke fått noen advarsler eller klager, så jeg går utifra at ingen har imot det jeg gjør på forumet...

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Akkurat nå har jeg bare Zelda OOC og Zelda MM + et spill som heter Rampage å velge mellom, siden jeg hadde lånt bort min N64 i en lang periode, og dette var spillene jeg bare tok med hjem.

 

Tror jeg skal ha litt av en bunke liggende en plass, alt fra Donkey Kong til Pokèmon Stadium :p

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...