Gå til innhold

Playstation 3- Informasjon og diskusjonstråd!

Paisley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Grunne til at jeg ønsker å fjerne hard-disken er at alt av savegames ligger der, og jeg kommer ikke inn til menyen hvor jeg kan lagre alt. Enten må jeg ta den ut og koble den til pc for å så overføre filene, eller så kunne jeg bare tatt den ut og satt den inn når jeg fikk den tilbake,

EDIT:

Jeg fikk ikke YOLD , men en defekt på blåtann tilkoblingen til kontrollen.

Endret av Paisley
Skrevet

Men går det greit å sende inn en ps3 uten harddisk til reprasjon? Nordisk film sender den ikke tilbake eller noe shit, fordi den ikke har harddisk i?

Skrevet (endret)

Det hele fikset seg, uten å sende inn min ps3. Måtte gjenopprette harddisken som var ødelagt, noe som skjedde automatisk. Dermed er alle problemene løst! :D

Endret av Paisley
Skrevet

Hvor får du det fra? Selvfølgelig går ikke noe annet enn HDD. For da måtte utviklerne ta hensyn til mye annet, og da hadde det ikke vært en konsoll lenger, men nærmere en PC.

• 3 uker senere...
Skrevet

Er Bluetooth headset dyre? Tror sjelden jeg vil bruke et, men siden en kompis har fått seg PS3 kan det være gøy å prate en gang i blant. Men 600,- for et headset synes jeg var stivt.

Skrevet

Det offisielle headsettet frå Sony kostar under 200 kr på Play.com. Dei har det riktignok ikkje på lager no.

Veldig bra headset, er ingen grunn til å svi av 600 kr på noko sånt :)

Skrevet

Tar jeg ikke feil får de inn hele tiden nye headset, som de bruker på å sende ut til de som allerede har bestilt. Derfor står det alltid at det er tomt på lageret.

Prisen vil ikke endre seg, det er sikkert, og du betaler jo med en gang, ikke når varen blir sendt så du får den for den prisen som står oppgitt nå.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...