ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Her kan dere poste screenshots fra spill dere er stolte av, synes er vakre eller rett og slett har lyst til å vise frem av en eller annen grunn. Det må være med bilde i hver post, og bildet må være tatt selv. Da starter jeg: Bilde fra Lord of the Rings Online. Er i Archet med hobbiten min, vakker verden :wub:
Markus1802 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Liker denne tråden! Her er et gammelt bilde fra F.E.A.R Combat, denne tassen som jeg skøyt gikk det ikke så bra med Er LOTR:O Noe bra? Eller er det veldig likt WoW? Prøvde WoW i noen timer men gikk lei p.g.a. av de repeterende oppdagene. Men jeg elsker Lotr verdenen, så, er dette noe å prøve?
AncientLooper Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Rockstar gjorde en fin jobb på GTA IV grafikken! Boom!
Svinat_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Så var dette emnet på plass også ja!
TMB Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Fra den gangen jeg spilte MapleStory. Det var tider det...
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Fra SWG EMU test server sent i fjor...sure brings back memories
ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Skrevet 2. februar 2009 Det må jeg se, Laland! Veldig stilig bilde Hvordan får du det til å bli minimert med kun 50% istedet for 95%, som oss andre? Natt i De_Dust
Miromurr_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Et jeg tok i WoW noen dager siden: Mulgore = :wub:
Laland Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Det må jeg se, Laland! Veldig stilig bilde Hvordan får du det til å bli minimert med kun 50% istedet for 95%, som oss andre? Natt i De_Dust Ingen aning. Bruker BayImg hvis det har noe å si. Kanskje lage en meme ut av det? "At first I was like :-| but then I :-O'd"
Delta_hf Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Far Cry 2 for noe dager siden "Killed by he's own gun" hehe..
Kuff1 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Nice tråd. Jeg har ikke så mange screenshots da jeg bare spiller på konsoll. Men her er noen fra Motorstorm 2 som jeg er litt fornøyd med.
Amroth_InnleggNO Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Fra 'The Fourth Age: Total War' (en mod til 'Rome: Total War'): 'The Mûmakil approach...'
Odesseiron Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Tanken bak å opprette et helt underforum for visuell skryt er at vi ønsker å samle et mangfold av bilde- og videotråder med ulike tema og vinklinger. Samletråder virker mot hensikten til hele kategorien, og tråden stenges for å oppfordre til større variasjon i trådutvalget. Opprett heller egne tråder for skjermbilder fra favorittspillet ditt, "speed run"-videoer du sikler av eller andre merkverdige visuelle kuriositeter du føler for å dele med andre. Beklager så mye til de som allerede har lagt inn sine bilder.
Anbefalte innlegg