Gå til innhold

Den store Trofé-tråden!


Kris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

16 platinum er ikke dårlig! Bladde i leaderboards på Mirror's Edge. Fant en i lvl 24. Er det bra? Han hadde rundt 2400 trophies tror jeg, hvem leder overall?

 

Tror han hadde litt flere enn 2400 trophies. Uansett, hvem leder, noen som vet?

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar

16 platinum er ikke dårlig! Bladde i leaderboards på Mirror's Edge. Fant en i lvl 24. Er det bra? Han hadde rundt 2400 trophies tror jeg, hvem leder overall?

 

Tror han hadde litt flere enn 2400 trophies. Uansett, hvem leder, noen som vet?

I norge er det nok LUFCTrond. Rangert som nummer 79 i verden (i følge leaderbordsen på www.PS3trophies.co.uk .

 

Første plass går til:

nick -level - trophies overall - plat - bronze - silver- gold

TOMUS0306 - 26 - 5033 - 3475 - 1174 - 387 - 94

Endret av RogerBang
Lenke til kommentar

Er Wipeout HD og Unreal Tournament 3 så vanskelig da?

 

Noen som har Platinum i Ninja Gaiden Sigma 2 eller Far Cry 2. Far Cry 2 er vel en god del lettere enn først nevnte, men fremdeles hard å få. Vet en på forumet her har Platina i Ninja Gaiden. Ikke mange som har den gitt..

Lenke til kommentar

Jeg har jo ikke plat. i de to spilla selv, så litt vanskelig å si. Ut i fra hva jeg har prøvd, så er de blant de mest uoppnåelige i alle fall.

 

Jeg var i gang med å prøve på Far Cry 2, men plutselig begynte jeg å miste XP hver gang jeg logget meg på online. Sånn sett er jo den platinumen ganske vanskelig også :rolleyes:

Lenke til kommentar

Periodevis Trophyhunter her! PSen kan stå ubrukt i ukevis, så plutselig en dag begynner jeg på et spill, og trophyhorer i en uke!

 

Nå for dagen går det mest i Fifa 10, men begynner å gå litt smålei, så blir vel snart å sette i gang med GoW1-3, Street Fighter og alt jeg merker at jeg ikke har runda eller skaffa alt i enda! :D

 

Freros.png

 

Imponerende lvler på mange her..husker da trophies var ganske nytt og jeg spilte Buzz online mot Pesico, som også tydeligvis var en nyfrelst trophyhunter..han har visst dratt fra meg litt nå :whistle:

Lenke til kommentar

16 platinum er ikke dårlig! Bladde i leaderboards på Mirror's Edge. Fant en i lvl 24. Er det bra? Han hadde rundt 2400 trophies tror jeg, hvem leder overall?

 

Tror han hadde litt flere enn 2400 trophies. Uansett, hvem leder, noen som vet?

I norge er det nok LUFCTrond. Rangert som nummer 79 i verden (i følge leaderbordsen på www.PS3trophies.co.uk .

 

Første plass går til:

nick -level - trophies overall - plat - bronze - silver- gold

TOMUS0306 - 26 - 5033 - 3475 - 1174 - 387 - 94

PS3TrophyCard er bedre ;)

 

Beste norske er Sidewalk1986 med 78 plat og over 3000 troféer. Klart beste overall er Hakoom (level 33, 148 plat og 7650 totalt).

 

Vil anbefale alle å legge seg inn på den siden, er veldig bra for leaderboard osv. :)Her kan dere sjekke hvem som oppnådde troféer først, hvis det skulle være interessant :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Steike! En som hadde klart Platinumen i Bad Company 2 kl. 22:09 3. mars. Det vil si dagen før release. Jeg fikk det den onsdagen også, men var langt unna Platina. Neppe en i media eller utviklere siden det var så tett opp i mot release-dato, og så mange fikk det den 3.

 

Kilde

 

EDIT:

 

Far Cry 2: "Platinum earned by 0,19% of players who have at least 1 trophy in this game."

Difficulty Rating: "Extremely Hard".

Endret av Ollorca
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei.

 

Vil denne tråden være riktig sted for å spørre etter hjelp til å ta trophies?

Nærmere bestemt følgende trophy i Skate 3:

 

Talking bout Team practice

Play in a 6-player Team Freeskate session

 

You must be in a Skate Team to get this trophy. Once you join a Skate Team, go to your Online Challenge Map, go to the Team tab and select "Join Team Lobby". Then just invite 5 other people who are in you team into the lobby and the trophy will pop.

 

Jeg har litt problemer med å finne et team med folk som kan gjøre dette på en fornuftig tid av døgnet (ettermiddag/kveld norsk tid). Jeg leser en del på ps3trophies.org, men tidsforskjellen gjør det litt vanskelig å bli med folk derfra. Er det noen andre her på forumet som også mangler dette?

 

Ideelt sett ser jeg for meg at man avtaler dato/klokkeslett og utveksler IDs, lager et team og får det unnagjort, så jeg kan gå tilbake til Red Dead Redemption ;)

 

Eventuelt, hvis noen vet om et godt norsk/europeisk trophyforum hvor dette kunne passe bedre, tar jeg imot tips med takk.

 

Mvh Gaute (Psn ID: Lazariano)

Lenke til kommentar

Red Dead Redemption PLATINUM:)

 

Hvor lang tid tok MP? Eneste jeg mangler, men har ikke giddi å sette meg ned med det enda. Har så mange spill jeg "må" gjennom, så vet ikke om jeg gidder å bruke så mange timer på samme spill.

 

Forresten fått platinum i CoD: Classic :) Veteran var meget nazi (see what I did there? ;)), men ikke umulig :)

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...