Gå til innhold

Hvordan er spillet i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er litt underpowered i visse situasjoner fremdeles - men de er bedre.

Det ryktes sterkt om at DT kommer til å bli bra boosta i løpet av ikke så kort tid. Vi får se =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis man kjøper spillet, vet noen om det er med noe gaming-time da, eller må man kjøpe svindyre timecards med en gang?

Har veldig lysst til å prøve, nemlig :D

http://cdon.no/spill/age_of_conan%3a_hybor...ventures-714895

Du trenger å oppgi kort eller gamecard ved dagens løsning. Du trenger IKKE betale, da det er fri spilling første 30 dagene som følger med når du kjøper. Funcom tar seg betalt dersom du ikke har avsluttet avtalen innen de 30 dagene.

Koser meg veldig selv, senest for 20 min siden, skjønner godt hvorfor du vil prøve! ;)

Skrevet

Hehe, ok.. Så siden jeg ikke har visa-kort enda (veldig treg med å skaffe), så må jeg kjøpe et gamercard i tillegg for å få aktivert de første 30 dagene?

Eller følger det med et 30-dagers når du kjøper spillet uten at du trenger å gjøre mer enn å installere? For om jeg må punge ut over 200 ekstra for å prøve, så har jeg hvertfall ikke råd med det første :p

Gjest Slettet+56132
Skrevet

30 dager gratis følger med spillet ;)

Skrevet

Dersom du må ha Visa-kort er det vel noen du kjenner godt som har?

Funcom må bare ha et registrert Visa-kort (tror jeg - er usikker), du behøver ikke å betale med det Visa-kortet. De 30 første dagene er gratis.

Skrevet

Du trenger ikke betale med visa kortet, men du må "registrere" brukeren din som valid, og det gjør du enten ved å kjøpe gamecard eller visa kort/mastercard etc.

Skrevet

Er lurt å merke seg at de som regel velger å validere kortet ditt. Dvs at de trekker en måneds playtime (ca 100 +-), for så å sette det tilbake igjen. De gjorde det hos meg, men var litt stress for det var dagen før lønninga så hadde ikke nok :p Men med en epost til support så ordna de det, og la det inn, selv om kortet mitt ikke hadde dekning den dagen.

Så, ikke vær redd, om de tar noen penger av deg før de skulle, så kommer disse tilbake samme dag eller innen noen få dager som jeg har forstått det :)

Skrevet

Egentlig ikke, er vel for å forhindre at det blir mer kluss med betalinger og sånt, om kortet i utgangspunktet ikke hadde penger. Hadde blitt mer arbeid om man fant det ut i ettertid enn før :)

Skrevet

Misforstår jeg nå, eller kan man ikke bare kjøpe et gamecard og sette igang? Har en gammel AoC-konto, men registrerte ikke til noe kort, da jeg foretrekker å spasere til spillbutikken og kjøpe et gamecard der. Tradisjon med de butikkene. :)

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Misforstår jeg nå, eller kan man ikke bare kjøpe et gamecard og sette igang? Har en gammel AoC-konto, men registrerte ikke til noe kort, da jeg foretrekker å spasere til spillbutikken og kjøpe et gamecard der. Tradisjon med de butikkene. :)

Det er du selvfølgelig åpen til å gjøre :)

Skrevet

Da var det på tide med et lite aoc comeback, har hatt en god pause nå, og jeg er lei wow,fantastisk skuffet over war, og darkfall er jo nesten umulig å få tak i. Spilte Dark Templar på 80, og det ser ut som det forsatt er den mest ubrukelige classen? Men det gjør ingenting for planen var å starte forfra med noen kamerater, slik vi får gått igjenom den nye zonen og eventuelt quest.

Skrevet

Vet ikke om det er litt sent, men til dem som ikke er visa-kort, så vet jeg at en kompis tok "PayByCash" ^^)

Er en betalingsmåte som egentlig er US only, men funker når du oppretter. Gjorde tidligere iallefall.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Funker fortsatt, jeg gjorde det når jeg laga min nye konto :p

Skrevet

Ga meg sjøl et quest pass no for å teste, har isje spillt så veldig mye, men bestemmte meg for å reactivere accounten min, alle sier jo spillet har blitt så bra no. spillte som de fleste andre med realise og sluttet når eg kom i 40 og noe.

Har merket at det er veldig mange som reactiverer accoutene sine no og det er veldig bra, det er flott å se at det forsatt er liv i AoC og eg er ganske sikker på at det vil få ganske mange spillere ut gjennom 2009.

det som irriterte meg mest når eg spillte var det at selv kor mange ganger eg skjiftet armor så eg jo stort sett helt lik ut uansett, av og til byttet de farger liksom, har dette blitt bedre no? og dropper raid bossen gode ting så det faktisk er verdt å raide for de? vet at AoC skulle bli et mer gear avhengig spill no. anyway takker for svar og håper eg ser dåkkar in game ;)

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Tja, for medium armor og oppover vil det vel ikke bli noen særlige kosmetiske forandringer fra level 20 mener jeg å huske, dessverre, men så kommer jo culture armor-settet snart, og det er jo temmelig nice ;)

Og joda, bossene dropper ting som er bra. Det er i det minste bedre enn questrewardsene og smådrop fra mobs og slikt.

Skrevet

hehe det er bra^^

skal starte fra 1 igjen, vil ha en barbarian. hørt at de er ganske gode, og de har jo de feteste fatalities som er i spillet, bare eg isje blir ganket hele tiden :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...