Gå til innhold

Hvordan er spillet i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De gikk aldri ut med tall, men alt over 1 million ville bli regnet som en stor sukess.

Hørte rykter om at et tall under 100 000 ville bli regnet som en fiasko, men dette er vel bare rykter.

Endret av Robinvi
Skrevet (endret)

Hvordan er det med player cities og sieges?

Sånn, da har jeg funnet alt av cder og cd keys utenom gameplay cd 1 haha faen. Hvordan går jeg frem nu? vil helst ha en trial først.

edit; fant cd1 ! Noen som har en buddy invite eller reviewe a friend opplegg? :)

Endret av BobbyLove
Skrevet

Sluttet på level 80 etter å ha raidet Kylikki og Vistrix, ble rett og slett kjedelig å bare raide.. Fristet heller ikke å raide bare for å raide, det var liksom ikke noe poeng i å få tier 1 bare for å få tilgang til tier 2.

PvP var håpløs, battleground var bare en sjelden gang.

Skrevet
Hvordan er det med player cities og sieges?

Sånn, da har jeg funnet alt av cder og cd keys utenom gameplay cd 1 haha faen. Hvordan går jeg frem nu? vil helst ha en trial først.

edit; fant cd1 ! Noen som har en buddy invite eller reviewe a friend opplegg? :)

Har brukt opp min, men du kan begynne å patche! det er en god start! :)

Sluttet på level 80 etter å ha raidet Kylikki og Vistrix, ble rett og slett kjedelig å bare raide.. Fristet heller ikke å raide bare for å raide, det var liksom ikke noe poeng i å få tier 1 bare for å få tilgang til tier 2.

PvP var håpløs, battleground var bare en sjelden gang.

kan låve deg det har forandret seg :) tar ca 10 min kanskje, 5-10 min for å joine en battleground, open world pvp er også veldig aktuelt nå :)

Skrevet
Da har jeg spilt i en del timer å orker rett å slett ikke mer :p Hver eneste gang jeg prøver å drepe et mobb dukker det opp en jævel å dreper meg.

Det hjelper å bytte instance, prøv å unngå NU/THOR instancene :) For å bytte går du til et resspoint og trykker på den oransje pila som peker nedover rett oppforbi minimapet, og trykk switch instance

Skrevet (endret)
Da har jeg spilt i en del timer å orker rett å slett ikke mer :p Hver eneste gang jeg prøver å drepe et mobb dukker det opp en jævel å dreper meg.

Dette er et problem dem bør fikse. Utviklerne må tenke og dra systemer fra virkeligheten inn i bildet og det er konsekvenser !

Skal man først ha full FFA PVP så MÅ dem ha konsekvenser. Dreper du low levels burde du straffes, f.eks at de får dårlig rykte og tilslutt vil NPC vakter jakte på dem samt gi spillere mulighet for å sette bounty på spillere.

Sånn som det er nå så løper level 80 spillere og one shotter low levels. Dem står utenfor veier til ulike instanser der de vet er høy trafikk.

Er jo ingenting som stopper dem siden det er ingen konsekvenser for å gjøre det.

Igår var det totalt kaos, stod 6-7 spillere på spawnpunkter og slaya folk om og om igjen. Dette fikk garantert folk til å slutte med spillet kan ikke skjønne noe annet.

Er surt, jeg føler meg udødelig i 1vs1 situasjoner uansett klasse jeg får mot meg, men kommer jo bestandig 3-4 mot 1 evt en 1 level 80 som blander seg.

Endret av Avean
Skrevet

Dette er et problem dem bør fikse. Utviklerne må tenke og dra systemer fra virkeligheten inn i bildet og det er konsekvenser !

Skal man først ha full FFA PVP så MÅ dem ha konsekvenser. Dreper du low levels burde du straffes, f.eks at de får dårlig rykte og tilslutt vil NPC vakter jakte på dem samt gi spillere mulighet for å sette bounty på spillere.

Sånn som det er nå så løper level 80 spillere og one shotter low levels. Dem står utenfor veier til ulike instanser der de vet er høy trafikk.

Er jo ingenting som stopper dem siden det er ingen konsekvenser for å gjøre det.

Igår var det totalt kaos, stod 6-7 spillere på spawnpunkter og slaya folk om og om igjen. Dette fikk garantert folk til å slutte med spillet kan ikke skjønne noe annet.

Er surt, jeg føler meg udødelig i 1vs1 situasjoner uansett klasse jeg får mot meg, men kommer jo bestandig 3-4 mot 1 evt en 1 level 80 som blander seg.

Hva er murder point systemet da? Er faktisk noen som gjors på å få med low levels i store open world pvp fights får å gi motstanderne murder points. det er noe folk ikke vil ha, for det tar lang tid å få dem ned hvis du skal gjøre det alene. For det andre så finnes det instanseringen, som folk burde bruke mer. Thor/Nu er oftest veldig traffikert. Gamma/balder er de som er "chill" sonene, hvor du mest sannsynlig kan holde deg for deg selv.

Skrevet
De gikk aldri ut med tall, men alt over 1 million ville bli regnet som en stor sukess.

Hørte rykter om at et tall under 100 000 ville bli regnet som en fiasko, men dette er vel bare rykter.

I ett intervju før launch sa Gaute at de ville de si seg fornøyd og at spillet var en suksess med 250k, fikk de kun 100K spillere ville de ha dreti seg ut.

Så de har vel igrunn dreti seg ut, men spillet blir bedre og ser ut til å være mange som lurer på å teste igjen så potensialet er der.

Skrevet

I ett intervju før launch sa Gaute at de ville de si seg fornøyd og at spillet var en suksess med 250k, fikk de kun 100K spillere ville de ha dreti seg ut.

Så de har vel igrunn dreti seg ut, men spillet blir bedre og ser ut til å være mange som lurer på å teste igjen så potensialet er der.

Tja, spelet har vel neppe stabilisert seg på ein meir eller mindre fast brukarmasse enno. Salget ved oppstart var jo skyhøgt, derettet kom frafallet og no spørs det om ikkje det kjem til fleire spelarar igjen. Vi kan uansett bare spekulerer i antall abonnentar.

Vil tru at Funcom gjer opp status etter at spelet har vore på lufta i rundt eitt år. Om det då ikkje er meir enn ca. 100 000 som speler Age of Conan har dei feila. Eg trur derimot spelet vil klare å etablere seg på eit nivå som gjer det lønsamt å halde fram.

Skrevet

De skal nok uansett klare å få det til å gå rundt :) Er det mindre folk som spiller blir de nok nødt til å sparke en del ansatte, men igjen man trenger jo ikke så mange om det ikke er så mange som spiller. Men, jeg har tro på at det kommer til å komme flere folk til spillet iløpet av året, slik at flere spiller det i slutten av året enn med begynnelsen av det. AOC har bare en bugg som jeg virkelig irriterer meg over nå, det er ress buggen, men bortsett fra det kan jeg ikke huske å vært borte i noen annen bug som jeg har lagt noe spesielt merke til den siste tiden.

Det jeg håper er at de endelig får ferdigjort T2 og T3, ville vært på høy tid spør du meg :)

Skrevet

Hmm, kanskje bevege meg tilbake jeg også da, hadde en 40 guardian og en 80 HoX. HoX var forsåvidt den mest brilliante classen jeg noengang har spilt i et MMORPG.

• 2 uker senere...
Skrevet

Får lyst å prøve AoC pånytt når jeg leser her :p

En ting jeg lurer på, er om de har kommet frem med et system som lar folk forflytte seg effektivt over flere soner, eller må man fortsatt løpe manuelt gjennom en haug av soner for å komme dit man vil?

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Får lyst å prøve AoC pånytt når jeg leser her :p

En ting jeg lurer på, er om de har kommet frem med et system som lar folk forflytte seg effektivt over flere soner, eller må man fortsatt løpe manuelt gjennom en haug av soner for å komme dit man vil?

De har fått en god del flere reisefolk (husker ikke hva de heter i farten) som tar deg de fleste stedene man trenger :)

Gjest Slettet+56132
Skrevet
Hørte de nylig kom med en stor oppdatering på rundt 2gb?

Nye instancer, nye items osv?

Selve updaten var ikke på 2GB, men det var en ganske stor oppdatering til updateren som gjorde at den fikset korrupte filer samtidig som oppdateringen ble lastet ned (eller noe i den duren). Dette førte til at mange fikk en god del flere GB med filer å laste ned. Men joda, det ble vel lansert to-tre nye dungeons og et raid samt utrolig mange bugfikser og oppdateringer og maaaasse annet :)

Skrevet

Ja. Raskere reisemåter.

- Long distance wagoneers, sailers som kan føre deg hvor som helst innen den geografiske tilhørigheten (eks fra Khemi til Khopshef / Purple Swamp / Khesh)

Mye mindre lag.

- Patch 1.04 har gjort underverker for meg hvertfall. Har økt grafikksettingene mine samtidig som fps har økt.

Murderpoints.

- Konsekvenser for ganking

End game content.

- Masse nye dungeons. T3 har startet. Nye lvl 80 dungeons. Bedre crafting. Sieges trenger fortsatt litt love, men på riktig vei.

Servermerges.

- Flere spillere pr server.

Ingame miljøet.

- Mye mer positivt enn før. Nå har det blitt mer håp enn bare leven og banning på alt og alle :)

Jeg returnerte for 4 uker siden og spiller hver dag fordi det er så moro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...