Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Herlig å se at de legger en delay på melee etter roadie run. Det irriterte meg noe grønnjævlig!

Ja, kan være fantastisk frustrerende med mindre man gjør det selv ^_^

Skrevet

Få bort delayen på å skyte iallefall så er jeg helt fornøyd med den suppa der. Om du møter plutselig på noen rundt et hjørne vil du jo være fucket siden du ikke kan forsvare deg. Dette er hva jeg mener når jeg sier Gears of War 2 begrenser spillerens evner.

Skrevet

Jeg har tatt meg tid til å rangere hvilke maps jeg liker best av alle som har kommet ut.

1. River

2. Canals

3. Avalanche

4. Gridlock

5. Ruins

6. Tyro Station

7. Hail

8. Fuel Station

9. Flood

10.Blood Drive

11.Pavilion

12.Security

13.Jacinto

14.Gold Rush

15.Day One

16.Mansion

17.Stasis

18.Subway

:)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Hvorfor er Stasis så langt ned? Elsker den banen.

Skrevet (endret)

Synkrone? Mente du symmetriske? For det er de nemlig ikke.

Edit: Jo, det er de. Jeg delte feil vei.

Endret av drugiS
Skrevet

Symmetriske var det magiske ordet ja. Og det er de, ihvertfall Blood Drive. Kan hende det er noen bilder som er plassert annerledes på Gridlock, men selve 'banen' er copypasta.

Skrevet (endret)
Symmetriske var det magiske ordet ja. Og det er de, ihvertfall Blood Drive. Kan hende det er noen bilder som er plassert annerledes på Gridlock, men selve 'banen' er copypasta.

Du mener kanskje "biler". Men, de er ganske symmetriske. River også.

Endret av Erik
Skrevet

Gridlock i Gears 1 var iallefall ikke helt symmetrisk, og om du sier det er en CopyPasta så er den ikke det i Gears 2 heller ;)

Skrevet (endret)

Hvor er forskjellene? De oppleves forskjellig på grunn av kameravinkelen; begge sidene er identiske. Med unntak av bilene.

Endret av Laland
Skrevet

Laland sliter litt nå. Bildene er synkrone, var det sånn det var? Og Gridlock er ikke engang symmetrisk? Jeg tror du burde gi opp kartanalysen for denne gang, Laland.

Skrevet (endret)

Okei; fra scratch.

Gridlock. Banen Gridlock. Den er lik på begge sider. Der kunne Epic likegjerne ha lagd den ene siden først og kopiert (og snudd!) den og lagt den til rette. Der har vi Gridlock. Bilene la de på i etterkant, og de er ikke like på begge sider. Sniper og Boomshot er "midten". Er vi inne på noe nå?

Blood Drive er helt lik på begge sider. Da tenker jeg der hvor Scorcher/Torque Bow/Sniper spawner er midten. Dere er med her? Det går ikke for fort?

Edit: drugiS, Lakus og iharal3 got pwned. Er det sånn det funker? ;)

Endret av Laland
Skrevet (endret)

Du som sier at banen er symmetrisk da den faktisk ikke er det ;) Bilene er en like stor del av banen som asfalten de står på.

Endret av Lakus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...