Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen. Kalte jeg den faktisk Gears of War 2 Kafèen?

Planen var å ikke ha med totallet, men sånn går det.

Sender en mld til en moderator nuh.

Skrevet

Det er sant. Får håpe Epic legger ut noen endringer i playlistene snart.

Men i TU3 (Title Update 3) har de sagt at de skal se på mulighetene for et regionsfilter og host migration.

Om de får til dette vil nok også langt færre quitte, da kampene ikke vil være like ille som før.

Skrevet

Har knapt prøvd Gears 2 siden jeg kom hjem fra juleferie. Har hatt så mange andre spill å styre med, noe jeg foråvidt fortsatt har, men hvordan er egentlig Gears 2 online nå? Tar det fortsatt evig lang tid å finne match hvis man spiller alene? Stikker fortsatt folk hele tiden? Er ingenting som er så kos som å komme på alenelag mot 5 andre... Vinner hver gang!

Skrevet
Men i TU3 (Title Update 3) har de sagt at de skal se på mulighetene for et regionsfilter og host migration.

Aner du hvor store de regionene er da?? Europa, Nord-Europa, Scandinavia, Norway, Troendelag :p Hvor stopper det?

Hadde vært fint å spilt 5 vs 5 fra samme land da!

Skrevet
Å fullføre et 4v4 eller 5v5 game uten leavers er jo en våt drøm :lol:

Veldig sjelden det hender.

Meeget sjelden, har blitt slik i Gears også ja. Blir litt forbanna på de idiotene som leaver :angry:

Skrevet
Aner du hvor store de regionene er da?? Europa, Nord-Europa, Scandinavia, Norway, Troendelag :p Hvor stopper det?

Hadde vært fint å spilt 5 vs 5 fra samme land da!

ANer ikke, men vil tippe det går på kontinent i første omgang.

Skrevet

Det går endel raskere å finne matcher, men i forhold til andre spill er det latterlig.

I selve spillet går det også endel bedre nå, men jeg syntes det er endel gameplay elementer som de gjerne kunne fiksa på. Spesielt motorsag-helvete og røykgranater. :angry:

Skrevet

Yes! kafeen er åpen!

en gyldig grunn for å quite? makan, selv om du har lagg, eller ikke vinner er ikke den en god grunn.

eneste gyldig grunn er hvis internett koblingen din detter ut.

Skrevet

JA, jeg bytter faktisk avatar etter nesten 3 år med steinen min!! Er mektig lei av den nå!

Lagde disse to nå nettopp.

panslabby2.jpgpan_wideweb__470x3104.jpg

Har noen andre noen forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...