Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg har lyst til å dele noe med dere...


Anbefalte innlegg

Jepp, denne karen bruker altså kvinnen i sitt liv til å tjene penger. Ja jeg kan jo godt være pimp for alle disse kvinnene som her har gitt uttrykk for at dette er en storartet kar! Er jo mulig kvinner rett og slett liker en god pimp.

Endret av gronkinz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er slike menn vi vil ha, og virkelig setter stor pris på

 

Alle vet at det ikke er sant.

Det er det kvinner SIER. De vil ha "en snill gutt med et godt hjerte, som elsker de"..

 

Dessverre er det ikke virkeligheten. Kvinner vil ha en drittsekk som hundser med de, som knuller venninna deres bare fordi han har lyst og hun er villig, en fyr som bare tenker på seg selv, og behandler de som dritt. Dette gir de et inntrykk av at han har "selvtillitt" og er "attraktiv"/"populær".

 

Han halvfeite fyren med krøllehåret i videoen der har i realiteten null sjans, vel - nå er han jo kjendis så da er han jo vært å jakte på for disse kjendiskåte damene da...

 

Sorry, men sånn er det. Damer vil ha drittsekker.

Dette var første jeg reagerte på i førsteinnlegget også.

 

Dette er den typen menn damer vil ha når utseendet begynner å forfalle, når de innser at de ikke kan jakte på de unge og heite lenger. Da er denne typen menn plutselig gode nok, men da er man gjerne en bit opp i alderen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ok, folkens. Hvis dere kun skal kverulere på det ene jeg skrev i første innlegg som noen tydeligvis reagerer på (lol), så kan dere likegodt gi faen å kommentere og å holde dere unna tråden.

 

Ideal, hvorfor snakker du for alle andre jenter/damer? Greit nok at mange faller for menn de ikke kan få, eller bad boys, men det finnes like mange jenter som ønsker seg en snill og god mann.

 

Jeg har verdens beste og fineste kjæreste med verdens herligste personlighet. Han er snill, god, omtenksom, sjarmerende, morsom, intelligent, familiekjær og mye mere - så nei, det er ikke alle som vil ha drittsekker, vet du. ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ideal, hvorfor snakker du for alle andre jenter/damer? Greit nok at mange faller for menn de ikke kan få, eller bad boys, men det finnes like mange jenter som ønsker seg en snill og god mann.

Han kan ikke snakke for alle jenter, men det er helt greit at du gjør det i ditt innlegg?

 

Han snakker om det store flertall av jenter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er slike menn vi vil ha, og virkelig setter stor pris på

 

Alle vet at det ikke er sant.

Det er det kvinner SIER. De vil ha "en snill gutt med et godt hjerte, som elsker de"..

 

Dessverre er det ikke virkeligheten. Kvinner vil ha en drittsekk som hundser med de, som knuller venninna deres bare fordi han har lyst og hun er villig, en fyr som bare tenker på seg selv, og behandler de som dritt. Dette gir de et inntrykk av at han har "selvtillitt" og er "attraktiv"/"populær".

 

Han halvfeite fyren med krøllehåret i videoen der har i realiteten null sjans, vel - nå er han jo kjendis så da er han jo vært å jakte på for disse kjendiskåte damene da...

 

Sorry, men sånn er det. Damer vil ha drittsekker.

Dette var første jeg reagerte på i førsteinnlegget også.

 

Dette er den typen menn damer vil ha når utseendet begynner å forfalle, når de innser at de ikke kan jakte på de unge og heite lenger. Da er denne typen menn plutselig gode nok, men da er man gjerne en bit opp i alderen.

 

Jepp.

Hva kvinner sier de vil ha, og hva de i praksis vil ha, er to forskjellige ting.

 

Vanligvis liker de å knulle rundt for selvbekreftelsens skyld mens de er unge og attraktive, altså frem til de er 31~ 35, deretter prøver de å finne seg en så rik og kjedelig gubbe som mulig når de føler at det er "siste sjans" - gjerne en revisor eller annen type byråkrat, med dissemage og briller, som de ikke elsker eller er forelsket i, en tafatt fyr som de kan styre hele livet til uten at han protesterer, som de da gifter seg med, samtidig har de beholdt 2-3 gamle elskere de fortsatt knuller med, hvor de kan få den harde S/M'en og storknullinga de ikke får hjemme.

De gifter seg da ikke av kjærlighet, men av praktiske lønnsmessige hensyn, og fortsetter å leve sin egoistiske livsstil ved å ha andre på siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler på at han har møtt det store flertallet av jenter i verden ;)

Høres mer ut som om du har gått i fellen med å høre på hva jenter sier. Tro meg, jenter snakker masse piss om hva de ønsker, og så går de ut og henger seg på første beste drittsekk som går forbi. Slår aldri feil.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Helt enig dette med historien bak sangen, og at sangen er fin, men man skal aldri stole helt på alt. Har f.ex. hørt at Susan Boile var manus, de "gjorde" henne "stygg", så folk skulle få en ordentlig reaksjon. (Mangler desverre kilde.)

 

Denne fyren her sier også i et intervju at "they wanted to make a profile on me after the audition". Dvs at det var ikke tilfeldig at han ble spurt "Are you married?" under auditionen for dommerne. Man skal heller ikke ta det for gitt at han skrev sangen selv.

 

Litt synd at man ikke kan stole på sånne programmer, men..

 

Fin sang, trist historie.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skal folk begynne å klage over sine stusselige kjærlighetsliv i denne tråden? Hva med å bare høre på en fantastisk nydelig sang, skrevet at et menneske med et stort hjerte. Virkelig rørende historie, og sangen fikk meg til å lese meg opp om Chris og Julianna når jeg fant denne sangen for en måneds tid siden. Takk for at du gav flere muligheten til å høre denne flotte sangen, og kanskje noen brukere tenker litt ekstra over livet etter å ha hørt denne Frk. Snasen. :)

Endret av FredrikV.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne fyren her sier også i et intervju at "they wanted to make a profile on me after the audition". Dvs at det var ikke tilfeldig at han ble spurt "Are you married?" under auditionen for dommerne. Man skal heller ikke ta det for gitt at han skrev sangen selv.

Endret av handerrre
Lenke til kommentar

Denne fyren her sier også i et intervju at "they wanted to make a profile on me after the audition". Dvs at det var ikke tilfeldig at han ble spurt "Are you married?" under auditionen for dommerne. Man skal heller ikke ta det for gitt at han skrev sangen selv.

hmmm. mulig jeg misforstod, tenkte dem har et audition for andre dommere før show.. Uansett, en profil på fyren.

Lenke til kommentar

Skulle vært stynn av gryn så hadde jeg donert, pga det motet og styrken han viser for henne, det er sikkert ikke noe enkelt å se den du elsker har det sånn, ja jeg er følsom, ikke overfølsom, men er stolt av d FTW! sånne saker får man til å tenke seg over å ikke ta ting for gitt, min eks dumpet meg pga jeg er deprimert, men det er ikke noe sammenlignet det dem går igjennom!

Bare det faktum at du bor i Norge gjør deg automatisk til en person som er stynn i gryn, så hva stopper deg? Bare snakk..

Lenke til kommentar

Skulle vært stynn av gryn så hadde jeg donert, pga det motet og styrken han viser for henne, det er sikkert ikke noe enkelt å se den du elsker har det sånn, ja jeg er følsom, ikke overfølsom, men er stolt av d FTW! sånne saker får man til å tenke seg over å ikke ta ting for gitt, min eks dumpet meg pga jeg er deprimert, men det er ikke noe sammenlignet det dem går igjennom!

Bare det faktum at du bor i Norge gjør deg automatisk til en person som er stynn i gryn, så hva stopper deg? Bare snakk..

 

nei er ikke stynn av gryn:P AAP penger så har ikke så mye å rutte med;D

Lenke til kommentar

Takk for tipset trådstarter! Jeg ble i alle fall rørt av sangen, og har gjort mitt for å spre den videre :-)

 

Det første som slår meg er at mange av de som kommer med generaliserende påstander her er bitre unge mennesker som ikke får de de har lyst på, he he. Er forholdsvis ung selv også, men ikke på langt nær så bitter :p

Lenke til kommentar

Bare det faktum at du bor i Norge gjør deg automatisk til en person som er stynn i gryn, så hva stopper deg? Bare snakk..

 

Argh... Jeg finner ikke minusknappen på innlegget ditt :hrm:

Okey? Og det argumenterer du med? Jeg er bare så lei det faktumet at de fleste mennesker her i Norge sier de hadde gitt hjelp dersom ting hadde vært sånn og sånn. De aller aller fleste mennesker i dette landet har både ressurser og muligheter til å hjelpe vanskeligerestilte mennesker. Det være seg i det norske samfunnet eller ute i den vide verden. Så da stiller jeg meg spørsmålet; hva stopper deg i fra å donere bort penger til formål slik som vi ser her i filmen?

 

Vi kjenner alle ordtaket "alle monner drar" Man trenger ikke være stinn av gryn for å bidra og dersom ønsket ditt om å bidra baserer seg på å være stynn i gryn, så synes jeg heller ikke du skal komme med slike påstander.

Det er mine 5 cent i den saken. Så venter jeg spent på dine argumenter :)

 

For å kommentere historien og videoen om kjæresteparet:

Det er en rørende historie og det står stor respekt av han som partner, men man skal også være klar over hvilke filmatiske virkemidler vi som mottakere her får som budskap. Jeg kommer garantert til å få pepper for å skrive dette her, men det er mange par der ute som holder sammen selv om partneren havner ut for en ulykke. Det er bare måten det blir framstilt på her som gjør at vi føler dette er helt genuint for de to og at det kun finnes en slik fyr i hele verden.

 

Jeg hadde gjort det samme. Spørsmålet er vel bare om media hadde framstilt meg på samme måten.

 

Jeg understreker igjen at denne videoen setter en tankevekker i meg og at jeg synes både historien er rørende og at jeg har stor respekt for fyren.

Endret av Mantoius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...