sLR Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Så, etter å ha trøblet mye med migration, så fikk jeg alltid feilmeldingen om at det var noe feil med kortet mitt. Fair enough, jeg prøver om en dag eller to, jeg har totalt prøvd 8 ganger, for å prøve og få betalingen igjennom. Turns out, betalingen gikk igjennom, hver.eneste.gang. Jeg har fortsatt ikke fått byttet server. Vil det være noe poeng i å kontakte blizzard, med tanke på at de skriver de ikke er ansvarlige for noe som dette?
-Léon- Skrevet 5. april 2011 Skrevet 5. april 2011 Koster det ikke ca 200 kr for å bytte server? 200 * 8 = 1600,- JA, jeg hadde tatt kontakt.
sLR Skrevet 5. april 2011 Forfatter Skrevet 5. april 2011 £15 var det. Jeg skal innom banken på vei hjem fra jobb i dag for å få en kontoutskrift som jeg kan vise fram, det eneste jeg er usikker på er om blizzard vil ta ansvar for dette, med tanke på at de skriver på flere steder at de ikke gjør det.
Dʋgɢtung Skrevet 21. april 2011 Skrevet 21. april 2011 Ring de. Kundeservicen til Blizzard har vist seg å være strålende for min del gang på gang. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå