Gå til innhold

mShop nekter angrefrist.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner godt (men forsvarer ikke) at enkelte butikker forsøker seg på en frekk en en gang i blant.

 

Med det prisjaget som er skapt av forbrukerne selv, er det minimale marginer og fortjeneste på elektroniske produkter (mange produkter selges faktisk med tap), og det å ta tilbake for eksempel en telefon og selge den som demo, gjør at man taper (enda mer) penger på det produktet. Når da samme person som bevisst har valgt butikken som har minst fortjeneste på produktet h*n ønsker møter problemer, så forventer denne personen at denne forhandlere også har den beste servicen. Vel, best pris og best service går ikke alltid hånd i hånd... dessverre.

 

Jeg gidder ikke lenger tråle nettet etter billigste butikk. Jeg kjøper fra forhandlere jeg stoler på, og faktisk aller helst i en fysisk butikk. Sjansen for god service om noe skulle skje, er større der... og da kan man faktisk prøve produktet før man kjøper.

 

Problemet som trådstarter opplever, er uansett dekket av reklamasjonsretten og man trenger ikke angreretten for dette. Også dette behandles raskere i fysiske butikker da man slipper to tidkrevende fraktledd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...