Gå til innhold

Test: iTrivia PalmKey2


Anbefalte innlegg

Kjøpte Rii Mini blåtann fra Ebay UK, og er fornøyd med min. Fikk selgeren til å deklarere prisen slik at moms ikke ble et problem. Eneste lille irritasjonsmomentet jeg vil peke på er at den den går inn i en batteri dvalemodus hvis den ligger en stund ute og bli brukt, og kan da være litt vanskelig å vekke opp. Lønner seg å slå den av etter bruk. Kraftig laser er det på den også....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Linux

Er disse fra dealextreme.com kovertible med linux ubuntu/mint? Jeg har tidligere hatt problemer med telefon og bluetooth i kombinasjon av ubuntu/mint, virker bluethooth bra mot Ubuntu/mint?

 

Jeg bestilte dette tastaturet fra DX tidligere i uken. Det står at det støtter Linux på på det bildet som viser innpakningen. Hvis jeg husker det, skal jeg teste det på min Lubuntu-maskin. Det går jo fort noen uker når man bestiller på DX.

 

Fikk dette tastaturet i dag. Kan bekrefte at det fungerer OK på Lubuntu (skriver dette på Lubuntu + Opera) og Win7. Burde derfor fungere på hele Buntu-familien. Tastene føles omtrent som et mobiltastatur. Æøå og de fleste andre taster, utenom a-z, blir litt leting hvis maskinen er satt opp med norsk tastaturoppsett. Slik er det dog med alle tastaturene diskutert over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...