Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har både SU-76 og SU-85 som elite. Kan jeg ta crewet fra SU-76 over til SU-152?

 

Ja, men du må trene de på nytt for at du ikke skal få en slags straff.

Crew som er trent opp til f.eks. 100% på en tanks kan overføres til andre tanks(av samme nasjonalitet) men om du ikke retrainer de(gå på profilen til mannskapet og velg training og se der).

Lenke til kommentar

Åh ... Ikke bra, ikke bra. Jeg fant noen sider som selger Tiger, M4 Sherman, Panther I og diverse andre tanks ... i LEGO! :D

Og noen fete (men akk så dyre) modeller av kosetanks som T-44, Churchill og Tetrarch ... Lurer på om jeg kan finne en KV-2/152, en T-28, en T-34/76 og en Pzkpfw Hotchkiss 38H735 (f) også ...

 

Det hadde vært perfekt, siden jeg verken har råd eller plass til det. :p

Lenke til kommentar

Åh ... Ikke bra, ikke bra. Jeg fant noen sider som selger Tiger, M4 Sherman, Panther I og diverse andre tanks ... i LEGO! :D

Og noen fete (men akk så dyre) modeller av kosetanks som T-44, Churchill og Tetrarch ... Lurer på om jeg kan finne en KV-2/152, en T-28, en T-34/76 og en Pzkpfw Hotchkiss 38H735 (f) også ...

 

Det hadde vært perfekt, siden jeg verken har råd eller plass til det. :p

 

Link?

Lenke til kommentar

Hvordan er franske medium tanks? Holder på å grinde AMX 40 men gir snart opp, makan til dritt tank skal du lete lenge etter. Er det verdt det til slutt?

Som andre her sier, så hold ut, det er lysning i horisonten (om du ikke allerede er der). Morro blir det med 13 75 og enda mer morro med 13 90 :)

Holder selv på med Lorraine atm, og jobber meg sakte men sikkert mot BatChat :) Men det tar tid...

Lenke til kommentar

Aldri trudd jeg skulle få en slik game med B1!

 

Victory!

Battle: Cliff 8. juni 2012 01:56:31

Vehicle: B1

Experience received: 4 064 (x2 for the first victory each day)

Credits received: 35 220

Battle Achievements: Mastery Badge: Ace Tanker, Master Gunner, Sharpshooter, Steel Wall, Top Gun

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som har sett på den nye tier 8 ,premium TD som kommer i 7.4:

 

http://wiki.worldoft...ak_43_JagdTiger

 

Bra RoF og presisjon på kanonen , men ikke allverden damage og pen.

Denne er veldig lik stock-kanonen på Ferdinand.

Men med 100% crew, rammer og vents vil den lade veldig raskt.

 

Vurderer å kjøpe den, siden jeg ikke gidder å grinde tysk TD linje fra scratch med det første.

Og litt annen spillestil en SU-85 og Hellcat.

 

Hvis den får samme MM som KV-5 blir den rå.

Endret av James King
Lenke til kommentar

Hvordan er SU-152? Skal være en av de bedre stock tanks har jeg lest. Derp gun på 152 mm frister :)

Har både SU-76 og SU-85 som elite. Kan jeg ta crewet fra SU-76 over til SU-152?

 

Jobber med å grinde ut beste kanon på M18 Hellcat. Vurderer SU-152 som neste prosjekt.

SU-152 er...welp. Den starter med DERP kanonen ja, men den funker ikke så bra på en TD som på KV'en. Og 122mm'ene du får på den har dessverre bare 175pen. Den får til gjengjeld en latterlig høy RoF, så om du kan penetrere det du skyter på får du meget bra DPS. Den har generelt ikke mobilitet nok til å flanke ting.

 

Men når du så kommer til ISU-152, og får BL-10 kanonen...oh yes!

Lenke til kommentar

Lander på at jeg dropper SU-152. Fortsetter heller med den amerikanske TD-linja. T30 frister. Helt vanvittig gun på den. Klarer man å unngå å blottlegge hull-armour så kan man virkelig prege kampene. Men T25/2 er jeg usikker på. Virker nesten som et tilbakesteg fra Hellcat?

Lenke til kommentar

Jeg likte su-152 godt, både med derp og 122mm, best med den siste kanskje. Har nå ISU-152 med bl-10, veldig bra kanon, men jeg dør ofte tidlig i kampene. Jeg trives ikke med å campe i basen, og blir ofte litt for ivrig i fronten.. They shall feel the power of my BL-10! :) Så selv om jeg nok kommer til å fortsette til object 704, har jeg begynt på amerikanske TD jeg og. Storkoste meg med T49 og Hellcat, men nå har turen kommet til T25/2, kan ikke si jeg gleder meg. Men leste noe om at den skulle få en buff i 7.4. Noen som vet mer?

Endret av major_stuen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...