FBI21 Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=1321 Vår ukronede skytespillkonge i redaksjonen er uten tvil Marius, som behersker stort sett alt som kan krype og gå av førstepersons skytespill. Han så seg lei av at det kun er gutter som hevder seg i sjangeren, og fikk tak i Ingelin, som aldri har spilt et skytespill i hele sitt liv. Kan man trene noen som aldri har rørt en håndkontroller til å bli flink i «Call of Duty: Black Ops»? Marius kaster seg ut i oppgaven, og hvordan det har gått så langt kan du se i videoen her Black Ops, spillet man bare trenger å vite hvor spawnen er for å få 500-0. Spill.no suger. 3
Woltox Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=1321 Vår ukronede skytespillkonge i redaksjonen er uten tvil Marius, som behersker stort sett alt som kan krype og gå av førstepersons skytespill. Han så seg lei av at det kun er gutter som hevder seg i sjangeren, og fikk tak i Ingelin, som aldri har spilt et skytespill i hele sitt liv. Kan man trene noen som aldri har rørt en håndkontroller til å bli flink i «Call of Duty: Black Ops»? Marius kaster seg ut i oppgaven, og hvordan det har gått så langt kan du se i videoen her Black Ops, spillet man bare trenger å vite hvor spawnen er for å få 500-0. Spill.no suger. Ehh da har du virkelig ikke spilt cod 4 og Mw2...
evenandreas Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Vent litt? Mener du at jenter ikke kan spille Cod?
- Slaktarn - Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 (endret) Tror nok poenget til TS er at han kritiserer Spill.no for useriøsitet, egentlig. Altså, selvfølgelig kan jenter også spille FPS-spill - alle andre slags spill også for den saks skyld - men kanskje Black Ops ikke er det beste spillet å begynne med, om det er så lett å få "500-0" i? Edit: Synes forøvrig hele opplegget til Spill.no lukter svada, men meg om det... Endret 1. april 2011 av XanderZ
Woltox Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Til og med mødre og døtrenne kan spille Call of duty.
FBI21 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 Ehh da har du virkelig ikke spilt cod 4 og Mw2... Har jeg vel. CoD4 er veldig bra. Modern Warfare 2 suger. Samme gjør Black Ops. Men kan ikke si noen er flinke i Black Ops, da alt man trenger å vite er hvor spawnen til fiende er, for så å campe der.. (har ikke spilt det, men sett flere videoer). Og, hvorfor kommer du med CoD4 og MW2 som eksempel når BO er det det faktisk handler om?
Abigor Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Kan man trene noen til å bli gode i Call of Duty med håndkontroller? 6
Prusk Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Har ikke spilt CoD - men om det finnes en "healer", så kan man selvsagt få jenter til å spille dette. De vil nok sannsynligvis ikke ha sykepleieruniform, men oppgaven deres i spillet vil være relativt forståelig for dem. 6
Woltox Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Ehh da har du virkelig ikke spilt cod 4 og Mw2... Har jeg vel. CoD4 er veldig bra. Modern Warfare 2 suger. Samme gjør Black Ops. Men kan ikke si noen er flinke i Black Ops, da alt man trenger å vite er hvor spawnen til fiende er, for så å campe der.. (har ikke spilt det, men sett flere videoer). Og, hvorfor kommer du med CoD4 og MW2 som eksempel når BO er det det faktisk handler om? Du nevnte spawninga, og Cod BO (konsoll) er bedre(men langt ifra best) med spawninga. Cod4 og MW2 blir du rett og slett drept med en gang du spawner, du spawner i kuler.
FBI21 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 Ehh da har du virkelig ikke spilt cod 4 og Mw2... Har jeg vel. CoD4 er veldig bra. Modern Warfare 2 suger. Samme gjør Black Ops. Men kan ikke si noen er flinke i Black Ops, da alt man trenger å vite er hvor spawnen til fiende er, for så å campe der.. (har ikke spilt det, men sett flere videoer). Og, hvorfor kommer du med CoD4 og MW2 som eksempel når BO er det det faktisk handler om? Du nevnte spawninga, og Cod BO (konsoll) er bedre(men langt ifra best) med spawninga. Cod4 og MW2 blir du rett og slett drept med en gang du spawner, du spawner i kuler. kanskje om du spiller free for all på public server, ikke hvis ikke. selv har jeg aldri hatt problemer med det, men spiller TDM/SnD promod for det meste.
Woltox Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Jeg spiller alt utenom TD (lite FFA). Går mest i CTF, HQ, SnD, i hardcore. Og det finnes ikke servere på xbox (som jeg vet om)
FBI21 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 Jeg spiller alt utenom TD (lite FFA). Går mest i CTF, HQ, SnD, i hardcore. Og det finnes ikke servere på xbox (som jeg vet om) Trodde det var slikt at spillet samler alle som vil spille i en lobby, for så å kaste inn på en server som har mode'n dere vil spille og sånt. Men.. hvilket CoD mener du nå?
Woltox Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 (endret) Alle. Den personen som har best linje blir hosten. Endret 1. april 2011 av Woltox
FBI21 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 Alle. Den personen som har best linje blir hosten. Og stikker den personen fryser spillet til ny host er valgt. Console failz.
Woltox Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 JA, der er det også, har du for bra/dårlig linje så blir du kicket fra gamet og noen andre blir host. Liker ikke helt server konseptet heller :O
FBI21 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 Jeg er jente. Jeg spiller cod. Alle? Ett av dem? Flere av dem? Er ikke bare ett spill. Kan dere ikke snart lære at CoD: Black Ops og CoD: Modern Warfare 2 IKKE er "cod", men spill i serien!? Yes, me is mad!
Woltox Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 (endret) Hvorfor er det ikke Cod? Hmm, venter i spenning Bare fordi du + andre ikke liker det betyr ikke det at det ikke er cod spill, men bare spill i serien... Endret 1. april 2011 av Woltox
Populært innlegg Wakarimasen Skrevet 1. april 2011 Populært innlegg Skrevet 1. april 2011 (endret) Jeg er jente. Jeg spiller cod. Alle? Ett av dem? Flere av dem? Er ikke bare ett spill. Kan dere ikke snart lære at CoD: Black Ops og CoD: Modern Warfare 2 IKKE er "cod", men spill i serien!? Yes, me is mad! Jeg spiller cod MW2 og Black Ops. Unnskyld meg for å bruke cod som en samlebetegnelse for alle spillene istedet for å skrive ned navnene på alle spillene da. Jeeezez Endret 1. april 2011 av UsedToBeSane 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå