hakonjj Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Fikk tak i denne fra Ebay i dag for å sjekke feilkoder og resette servicelampa. Men når jeg har fått kobla den opp mot softwaren på telefonen så får jeg bare beskjed om at den ikke klarer å finne ECU'en på bilen min. Kjører en 98 mod Volvo S40 med EOBD. Noen som har litt mer erfaring enn meg innen dette?
Opelduude Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Den du har kjøpt der kan du kaste så langt du får det. Er en grunn til at det koster 10 dollar. Jeg jobber på et bilverksted som skrur på alle bilmerker. Selv med dyrt diagnoseutstyr som vi har så er det ikke alltid vi kommer inn på volvo.
hakonjj Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 Fått tak i program for pc nå og har problem med at jeg ikke finner ELM og interface. Kan det være mulighet for at det er jalladritt fra Hong Kong som gjør at den oppfører seg som den gjør? Jeg får koblet til den via PCen, sliter bare med å lese koder. Any sollutions?
L O G I M A N Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Selv om den har ODB kontakt, behøver ikke det å si at den følger noen standard. Dette er først regulert fra 2001 på Bensin og 2004 på Dieselbiler i Europa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå