Sny91 Skrevet 30. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Så jeg bestilte ei t-skjorte fra T-Shirt Hell, og fikk den i dag i posten, dog feil farge. Og fargen på skjorta er halve vitsen, da teksten lyder "This shirt is only blue when I'm thinking about dwarfs". Da er det ganske teit når skjorta er sort. Så jeg skjønner veldig lite av returen deres, og uansett hvordan jeg tyder det som står så må jeg betale frakt frem og tilbake igjen. Er det rett, da det jo var de som dreit på draget? Ooog nå ser jeg at tråden er feil plassert. Fakk. Noen snille mods som gidder flytte den? Endret 30. mars 2011 av ScreamRape Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2011 Det lureste er å ta kontakt med kundeservice der pr. mail og få ordna noe. De bør tilby seg å tilbakebetale returfrakt og frakt på sendingen med riktig t-skjorte. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 30. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2011 Sendte de akkurat en mail og informerte om det. Så får vel egentlig da bare vente til de svarer. Lenke til kommentar
suphadupha Skrevet 30. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2011 Med tanke på at du ahr handlet på en utenlandsk nettside, er det i hvertfall det aktuelle landets lovverk som skal følges. Du kommer derfor ikke langt med forbrukerkjøpsloven/angrerettsloven.. Lenke til kommentar
nls Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Husk å legg ved korrekt utfylt proforma faktura ved returen, som skal følge sendingen ut av Norge til butikken og butikken legger den med tilbake så du slipper å betale mva og evt toll når den kommer tilbake. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2011 Kan aldri tenke meg at de vil ha en retur, det kommer jo til å koste dem mer enn å bare sende en skjorte i riktig farge. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Fikk en finfin mail i dag tidlig. De sender en ny skjorte til meg helt gratis, og sa jeg kunne gjøre akkurat det jeg ville med den som var feil. Flottflott! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. april 2011 Rapporter Del Skrevet 2. april 2011 Ja, det er nok sånn det pleier å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå