Gå til innhold

Paradise Hotel 2011 Norge *WARN: SPOILERTRÅD*


Anbefalte innlegg

da kan jeg fortelle at Niclas gir Kim og Heidi plass i finaleuken i kveldens program.

 

Samtidig setter han sin bestevenn på hotellet, Ole i fare.

 

Det foregår på følgende måte:

Niclas og Madde må gi en av deltagerne på hotellet et Ess (dette kortet byttes inn mot det kortet deltageren har fra før). Samtidig får de vite at det svakeste parret vil stå uttrygt iløpet av torsdagen (obv).

 

Madde vil gi det til Heidi eller Kim slik at det parret skal unngå å stå som det svakeste parret, men gis esset til en av de to så seiler de til topps og går fra det svakeste til sterkeste parret. Samtidig blir da Ole og Kine det svakeste parret med verdien av kortene de to har.

 

Når Madde og Niclas skal diskutere hvem de skal gi esset til kommer først Ole også Heidi etter bare noen får minutter og Niclas blir overkjørt 3 v 1 i diskusjonen. Det spilles på at Niclas skylder Kim pga lampe gnikkingen som reddet Niclas. Dermed gir Niclas etter og svikter Ole.

 

Maddeleine gir samtidig veldig klare signaler på at hun føler seg som en vinner pr dags dato og Niclas blir irritert på at partneren hans ikke gir alt for å vinne.

 

Hans plan var å gi kortet til Madde slik at de to forble det sterkeste parret og ikke gjorde om på rangeringen av noen av parrene inne på hotellet. Samtidig er det vel rimelig klart at Maddeleine med dette trekket ga fra seg ALLE muligheter til å vinne Paradise Hotel for egen del.

 

1) Enten taper Madde/Niclas i finalen mot Heidi/Kim og taper eller

2) Madde/Niclas vinner en finale og Niclas slipper kula før du får sagt trehundretusencash

 

Eneste sjansen Madde har til å vinne er at det blir paromrokeringer og hun kommer til en finale uten Niclas som partner. Det skjedde jo i første finalen av amerikanske Paradise. Men så vidt jeg vet har det ikke skjedd på norsk eller dansk PH.

 

Madde fortjener å ryke ut ASAP, hun har ingenting i en slik konk å gjøre når hun i semifinale-uka velger å sette det sterkeste parret på hottelet foran seg og samtidig sikre de plass i finaleuka.

 

synd for Niclas som har verdens søteste peacelover som partner . . .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er 2) som skjer, YNWA32 ; )

Hvor sikker er du på det?

Hååååper det skjer, se utrykket til Maddelen og Heidi, hahaha.

Jeg skrev det allerede på side 1 i denne tråden. Fikk vite det etter første eller andre episode av en person som er sterkt tilknyttet serien. Jeg har alltid vært litt skeptisk til om det var sant, men nå ser det faktisk ut til at det blir slik. Sjekk spoilerne mine på side 1. ; )

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Jeg skrev det allerede på side 1 i denne tråden. Fikk vite det etter første eller andre episode av en person som er sterkt tilknyttet serien. Jeg har alltid vært litt skeptisk til om det var sant, men nå ser det faktisk ut til at det blir slik. Sjekk spoilerne mine på side 1. ; )

Greit nok. Jeg påstår du ikke har feil, men jeg tviler på at hvis Niklas og Madde havner i finalen, så slipper Niklas kulen. Likevel, skjer det, så blir jeg veldig overrasket (positivt, jeg ønsker mest mulig drama, hadde elsket å se fjeset til Madde da) :D

Lenke til kommentar

Jeg tviler ikke et sekund på at Niklas slipper kulen, om det er sant at han og Madde står i finalen. I fjor ble Niklas sviktet av en jury som sa de skulle la han vinne, og i år vendte han tilbake for å få hevn. Hevnen kan neppe være søtere enn å slippe den kulen, spesielt når Madde ikke er mye interessert i å vinne, men jobber febrilsk for at Kim og Heidi skal vinne.

Lenke til kommentar

Niklas vinner, og slipper kula. 90% sikker på.

 

Skjønner ikke hvorfor alle tror kim og heidi står sterkt i en finale. De har sendt hjem mange, og hatt flere allianser mot seg i løpet av oppholdet. Håper de vinner dog. De har gitt meg god underholdning.

 

Noen som forresten vet oles hemmelighet? Dævver av nygjerrighet her. Han sa at finaleuken kjentes noe spesiell, så jeg antar det har noe med premiepengene å gjøre. Kanskje han hadde planer om å bruke dem til noe spesielt. Kanskje behandling til en døende mor eller noe lignende? Haha, litt depressiv tanke :p

Lenke til kommentar

Det blir sagt at hemmeligheten til Ole er at han visste om det hemmelige oppdraget til Kim, da han skulle få Heidi til ikke å velge ham, og at han da skulle komme inn igjen med fredning. Konsekvensen av dette er at Kim ryker ut. Men som sagt; kun rykter som svirrer.

Endret av Cern
Lenke til kommentar

Niklas og Madde klar for finalen etter at de sikrer seg en finalebillett i onsdagens episode. En av de tre kistene ved bassenget inneholder denne billetten og Niklas og Madelen tar rett kiste.

 

EDIT: Gikk litt fort i svingene, tirsdagens episode skal det være :)

Endret av Cern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...