Gå til innhold

For sent å melde flytteadresse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal begynne på Videregående skole etter sommerferien, men skolen jeg skal begynne på ligger ikke i fylke mitt, så jeg skal flytte til ett annet fylke. Det har seg sånn at jeg har ikke ordnet noe flyttemelding eller den slags. Er dette for seint å ordne nå? Mener å huske at fristen til dette var 1 mars, men kan godt hende at jeg blander med søknadsfristen. Håper inderlig jeg tar feil.

Fantaorange50ore

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyttet du på hybel eller kjøpte familien din hus/leiligheten i ett annet fylke? Hvis familien flytter så er det andre regler, enn hvis du flytter på hybel. Jeg skal flytte på hybel. Jeg tar meg en tur for å vær helt sikker! Takk for svaret, Ichristian! ;D

Skrevet

Strengt tatt så var min sak litt mer komplisert enn som så, men jeg antar jeg falt inn under familieflytting i så fall. Jeg visste ikke engang at det var begrensninger på det så lenge man uttalte at man kom til å flytte. Men ja, sjekk på mandag :)

Skrevet

er aldri for sent selv om det er en frist. jeg vet ikke hva som skjer om man er for sen, men d a jeg meldte flytting, sånn kanskje 3 mnd etter jeg hadde flytta, så satte jeg flyttedatoen litt sånn rett før fristen hadde gått ut :p

Skrevet

Stiller ett spørsmål til dere her på forumet, som ikke har noe med flytting å gjøre. Er det noen som kan svare meg på hva jeg burde ha i snitt, for å komme inn på anleggsteknikk? Har hørt det ikke bruker å være noe høyt, folk som har kommet inn med 2-3 i snitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...