IkKe123 Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Hallo! Går i 10. klasse og skal snart ha tentamen i engelsk. fant oppgaven vi skal skrive om i tentamen, så jeg har skrevet den.. men trenger tilbakemeldig vil gjerna ha tilbakemeldig om hva som er bra og dårlig og jeg lurer på hva slags karakter den stilen ligger på oppgaven: Write an eye witness account Oppgavespesifikke krav: • Eleven har skrevet en øyenvitnefortelling om en uventet hendelse som skal publiseres på skolen sin webside. takk! ;D
Placidus Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Ser ganske mange steder hvor du kunne lagt om ordene litt. Men jeg er halvt engelsk så vet ikke om jeg bare er pirkete Uansett så har jeg ikke så veldig lyst til å si mer siden man ikke skal vite temaene før man er der!
hokuspokus111 Skrevet 26. mars 2011 Skrevet 26. mars 2011 Ser ut som du sliter med setningsoppbygning og du har et veldig lite variert språk. En god stil kan ikke starte alle setninger med "I". Les engelske tekster, lær deg bindeord og øv en god del på grammatikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå