Gå til innhold

Problem! hjelp! Får to av samme vare


Anbefalte innlegg

For 3-4uker siden bestilte jeg en IAudio mp3spiller fra pc-utstyr. Da kunne jeg velge "spillte bestilling" som er følgende:

 

Det kan dessverre oppstå feil i lagerstatus som ligger på våre internett sider. Hvis ikke alle varene er på lager, ønsker jeg :

Vente til alle varene er på lager (ventetid maks 10 dager - etter dette splittes bestillingen automatisk) :o

 

da trykte jeg på splitte bestilling, i tilfelle en annen webshop fikk inn varen før pc-utstyr. Var dumt å være bundet til pcutstyr, i tilfelle en annen butikk fikk opp varen et par dager senere og pcutstyr f.eks fikk den en måned senere :evil:

 

I forrige uke bestite jeg en Iaudio hos komplett, og i dag får jeg plutselig mail om at varen fra Pcutstyr var på lager, og var sendt!!! jeg ringer tilbake, og de sier at jeg har misforstått begrepet Splitte Bestilling..-kan det virkelig misforstås? :shrug:

 

Takker for all hjelp om hva jeg burde gjøre! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil si at å splitte bestilling ikke kan misforstås. Det betyr at de sender hele bestillingen i flere ledd, ettersom hva som er på lager.

Du kan ikke bestille samme vare fra flere hold og så kansellere som du vil, det kan hende de kun tar inn varen på bestilling og da får de uønsket lager.

Lenke til kommentar

Jeg skjønte ialefall når eg bestilelr noe hva de mente med splittet best.

 

Vis de ikke har fått begge delene innen 10 dager sender de de delene de har og så ettersender de den siste delen når de får dne inn?

Hva er vitsen å legge den i bestilling vis man ikke er sikker på at man skal bestille der?

 

Håper du kjønte litt mere no:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...