Gå til innhold

"Crysis 2 X360 - Best looking console game to date" - IGN


Anbefalte innlegg

"Crysis 2 on Xbox 360 has taken the crown for best graphics in a console game"

 

http://xbox360.ign.com/articles/115/1156446p2.html

 

Med andre ord, så er et Xbox360 spill det spillet med best grafikk, av konsoll spill pr. Dags dato.

 

Ganske interessant.

 

Forøvrig kan det legges til at PS3 utgaven ligger et stykke bak X360 utgaven.

 

"The PS3 version of Crysis 2 has particular idiosyncracies. After playing both console versions, and playing through the same set of levels multiple times on both consoles, it became clear to a number of editors at IGN that the PS3 version is lacking somewhat in comparison to the 360 version of the game. The game still looks great on PS3, but the framerate is less consistent, the resolution is lower (in the neighborhood of 10% lower than the Xbox 360 release), and certain graphical effects and some lighting appear dialed back. In layman's terms, there are more jagged edges in the PS3 version of the game, and things get choppy more often than its 360 counterpart, which hurts controller response."

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes fortsatt UC2, Killzone 3, Killzone 2 og God of War 3 slår Crysis 2 på konsollsiden, so try again Crytek ;)

 

 

Det er på PC Crysis 2 skal spilles på!

 

Regnet nesten med noe slikt fra deg. Tar da også utganspunkt i at du allerede har "fullversjonen" av Crysis 2 til X360, og har spilt gjennom denne?

 

Personlig synest jeg det er flott at "gode, gamle X360en" fremdeles har futt nok i seg, til å kunne skilte med "beste grafikk" til et konsoll spill, pr. Dags dato.

Endret av NinjaGaiden
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes fortsatt UC2, Killzone 3, Killzone 2 og God of War 3 slår Crysis 2 på konsollsiden, so try again Crytek ;)

 

 

Det er på PC Crysis 2 skal spilles på!

 

Regnet nesten med noe slikt fra deg. Tar da også utganspunkt i at du allerede har "fullversjonen" av Crysis 2 til X360, og har spilt gjennom denne?

 

Personlig synest jeg det er flott at "gode, gamle X360en" fremdeles har futt nok i seg, til å kunne skilte med "beste grafikk" til et konsoll spill, pr. Dags dato.

 

Fortsatt står jeg på mitt, og regnet med noe slikt fra deg med denne tråden. Ser det lett... Killzone 3 har punktert Crysis 2 i mye mer som skjer på skjermen en det som er i Crysis 2.

 

Tar da også utgangspunkt i at du allerede har "fullversjonen" av Killzone 3 og spilt igjennom dette? Noe jeg tror inderlig du ikke har gjort. Innlevelsen fra KZ2-KZ3 slår enda Crysis 2 i skytefølelse osv.

 

Synd at det er multiplattformspill som viser hva 360 er laget av, trodde de eksklusive som skulle gjøre denne jobben, men neida. Og det er skuffende for meg da jeg har 360 for de fåe eksklusive dette året.

 

Siden IGNorant.com skrev det, så burde de si at Crysis 2 på PC er best looking game of all da.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Synes fortsatt UC2, Killzone 3, Killzone 2 og God of War 3 slår Crysis 2 på konsollsiden, so try again Crytek ;)

 

 

Det er på PC Crysis 2 skal spilles på!

 

Regnet nesten med noe slikt fra deg. Tar da også utganspunkt i at du allerede har "fullversjonen" av Crysis 2 til X360, og har spilt gjennom denne?

 

Personlig synest jeg det er flott at "gode, gamle X360en" fremdeles har futt nok i seg, til å kunne skilte med "beste grafikk" til et konsoll spill, pr. Dags dato.

 

Fortsatt står jeg på mitt, og regnet med noe slikt fra deg med denne tråden. Ser det lett... Killzone 3 har punktert Crysis 2 i mye mer som skjer på skjermen en det som er i Crysis 2.

 

Tar da også utgangspunkt i at du allerede har "fullversjonen" av Killzone 3 og spilt igjennom dette? Noe jeg tror inderlig du ikke har gjort. Innlevelsen fra KZ2-KZ3 slår enda Crysis 2 i skytefølelse osv.

 

Synd at det er multiplattformspill som viser hva 360 er laget av, trodde de eksklusive som skulle gjøre denne jobben, men neida. Og det er skuffende for meg da jeg har 360 for de fåe eksklusive dette året.

 

Siden IGNorant.com skrev det, så burde de si at Crysis 2 på PC er best looking game of all da.

 

Her var det veldig mye å ta tak i. For det første:

 

1) Ja, jeg har Killzone 3 (Og Killzone 2, Resistance 1,2, Uncharted 1 og 2) og har gjennomført dette 2 ganger (på normal og det vanskeligste). Dette burde du da vite, da du selv var aktiv i "den store killzone 3" tråden.

 

2.) Du har ikke noe grunnlag å bassere deg på, bortsett fra at du er blindet av din "fascinasjon". Crysis 2 har release i morgen, for X360. Med andre ord.. Du har ikke spilt X360 versjonen.

 

Pointet her, er at du i utgangspunktet allerede har bestemt deg for at det ikke er "mulig" at X360en kan ha det peneste konsoll spillet pr. Dags dato, da dette ikke stemmer overens med din hellige PS3-overbevisning. (Uten å engang ha prøvd det).

 

At du i tillegg går ut og skriver "IGNnorant", uten å engang gidde å lese anmeldelsen (Slik posten rett ovenfor meg reffererer til, og korrigerer deg på), er nesten litt flaut.

 

CVG:

"best looking fps ever"

 

GamesRadar:

"Crysis 2 does run on consoles, and it does so beautifully. We're calling it now: Crysis 2 is possibly the best-looking console game ever."

 

justpushstart.com

"I find Crysis 2 visuals to be superior to similar shooters like Call of Duty: Black Ops or Killzone 3."

 

 

xg247.co.uk

"Crysis 2 is definitely the best looking game on consoles and PC"

 

 

Joystiq

"Though about the millionth FPS built around a plot of an alien invasion, give or take a few, it's also the most beautiful."

 

XXLGaming

"The games visuals were just jaw dropping and I have to agree when Crytek says it is setting the bar in console gaming graphics. Just wow."

 

 

denofgeek

"I honestly think that this may well be the single best looking FPS I've ever seen, on any platform. It really does look that good."

 

 

IGN:

"Crysis 2 on Xbox 360 has taken the crown for best graphics in a console game"

Endret av NinjaGaiden
  • Liker 8
Lenke til kommentar

PS3 fanboys, start your engines! Crytek has admitted that, of the two console versions of Crysis 2, the PlayStation 3 is getting a better deal. The graphics-intensive Crysis sequel is squeezing a bit more power from Sony's machine, and while it's doubtful that the naked eye will recognize much of a difference, you can be sure that PS3 fans are rejoicing in the streets over this victory.

 

"We haven't found it more difficult to develop for PS3," explains Crytek's Carl Jones. "We're lucky in the fact that we've come to the generation slightly later than other people -- the ones who were trying to build the first technology and games were surprised at how different the PS3 was. We took our time and worked out the right way to approach it.

 

"At the moment, we're getting slightly more performance from PS3 compared to 360. I'm very confident that products using CryEngine 3 are going to come out as the best looking, or at least in the top three, on every platform."

 

So there you have it. Crysis 2 PS3 is blatantly better than Crysis 2 Xbox 360. However, Crysis 2 PC will sh*t on the pair of them, so I know which version I'll be getting, chumps!

 

 

 

 

 

http://www.destructoid.com/crysis-2-ps3-performs-better-than-xbox-360-version-170992.phtml

 

 

 

Lenke til kommentar

PS3 fanboys, start your engines! Crytek has admitted that, of the two console versions of Crysis 2, the PlayStation 3 is getting a better deal. The graphics-intensive Crysis sequel is squeezing a bit more power from Sony's machine, and while it's doubtful that the naked eye will recognize much of a difference, you can be sure that PS3 fans are rejoicing in the streets over this victory.

 

"We haven't found it more difficult to develop for PS3," explains Crytek's Carl Jones. "We're lucky in the fact that we've come to the generation slightly later than other people -- the ones who were trying to build the first technology and games were surprised at how different the PS3 was. We took our time and worked out the right way to approach it.

 

"At the moment, we're getting slightly more performance from PS3 compared to 360. I'm very confident that products using CryEngine 3 are going to come out as the best looking, or at least in the top three, on every platform."

 

So there you have it. Crysis 2 PS3 is blatantly better than Crysis 2 Xbox 360. However, Crysis 2 PC will sh*t on the pair of them, so I know which version I'll be getting, chumps!

 

 

 

 

 

http://www.destructoid.com/crysis-2-ps3-performs-better-than-xbox-360-version-170992.phtml

 

Den artikkelen der er 1 år gammel, og er blitt motbevist av så og si alt.

Lenke til kommentar

*Rapportert* angående bruk av fanboyisme mot meg og til en som har alt.

 

For all del. Når du usaklig går til verks, og kommer trekkende med ting du ikke har grunnlag til å bassere deg på, ennå. Og kaller andre ting/sider for direkte "Ignorant" og inndirekte "fanboys", så er vel det på sin plass at det nevnes i en bi-settning, da det du sier ikke gir rom for noe annet.

 

Synes fortsatt UC2, Killzone 3, Killzone 2 og God of War 3 slår Crysis 2 på konsollsiden, so try again Crytek

 

Du avkaster enhver kilde, og avføyer dette med at "Dette er ikke mulig", uten å ha prøvd spillet engang.

 

Siden IGNorant.com skrev det, så burde de si at Crysis 2 på PC er best looking game of all da.

 

Du kategoriserer ANDRE som "IGNorant" og inndirekte "fanboys", selv om det blir påpekt av posten ovenfor at det faktisk er du som ikke har lest teksten rikig, og hoppet til en feilaktig konklusjon.

 

Det eneste du har gjort i denne tråden, er å trolle, så langt.

 

Og det at du hevder du har alle konsollene, gjør ikke at du automatisk blir definert som nøytral, og er fritatt fra å være "selektiv" vedrørende kritikk og kommentarer av andre ting.

 

Til din opplysning, så er du LANGT ifra den eneste som har alle konsoller.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Personlig gir jeg blanke i hvilken konsoll dette spillet ser best ut på da jeg uansett ikke kommer til å skaffe det, men jeg er enig med trådstarter i at det likevel er en interessant opplysning at IGN (altså den største spillsiden på nettet) mener at spillet ser noe bedre ut på 360. Dette fordi felles-delen slik jeg ser det nettopp er for å snakke om beste versjoner av multiplattformspill, diskusjoner på tvers av konsollene, og generelt gi oss et inntrykk av (om vi ikke allerede har alle konsollene) hvilke konsoller som passer best til våre behov. Om grafikk da er viktig for en, så er hvilken versjon som har best grafikk interessant, og kan fint postes. At noen tar det som et angrep eller hva, får stå for deres regning, og jeg anbefaler de som gjør det til å ta informasjonen som kommer frem her til etterretning, og heller vente til de får spilt de ulike versjonene selv før de kommer med bastante kommentarer.

Lenke til kommentar
Fatter ikke at folk her bryr seg om de minimale forskjellene som er mellom konsollversjonene.
For min del er det ikke forskjellene mellom 360- og PS3-utgavene som er viktigst. Det høres ærlig talt ut som om IGN har gjort en fjær til ti chicken nuggets.

 

Det faktum at Crysis 2 ser strålende ut på Xbox 360 er derimot meget interessant. De siste årene har mange sagt at Xbox 360 har møtt veggen, og at den ikke er i stand til å kjøre grafisk imponerende spill. Med Crysis 2 har Crytek bevist at boxen ikke er klar for gamlehjemmet riktig ennå.

 

Nå synes jeg egentlig at Red Dead Redemption og Halo Reach var særdeles imponerende spill(med tanke på omfang, funksjoner osv), men med tanke på "eyecandy" har det for så vidt gått en stund siden det kom et så imponerende spill til 360.

Lenke til kommentar
Fatter ikke at folk her bryr seg om de minimale forskjellene som er mellom konsollversjonene.
For min del er det ikke forskjellene mellom 360- og PS3-utgavene som er viktigst. Det høres ærlig talt ut som om IGN har gjort en fjær til ti chicken nuggets.

 

Det faktum at Crysis 2 ser strålende ut på Xbox 360 er derimot meget interessant. De siste årene har mange sagt at Xbox 360 har møtt veggen, og at den ikke er i stand til å kjøre grafisk imponerende spill. Med Crysis 2 har Crytek bevist at boxen ikke er klar for gamlehjemmet riktig ennå.

 

Nå synes jeg egentlig at Red Dead Redemption og Halo Reach var særdeles imponerende spill(med tanke på omfang, funksjoner osv), men med tanke på "eyecandy" har det for så vidt gått en stund siden det kom et så imponerende spill til 360.

 

Enig i det du skriver om Red Dead Redemption, dette var imponerende flott til X360! Kan dessverre ikke si det samme om PS3-utgaven. Så også Rockstar viser at det er mye potensielt krutt igjen i 360en

 

Det samme gjør jo Crytek nå med Crysis 2, selv om dette også ser veldig godt ut på PS3.

 

Men så er jo problemet at det ikke virker som at Microsoft ser at det er mulig å lage flotte nye hardcore spill til 360en, siden det er Kinect som er det store fokuset. Det liker jeg absolutt ikke...

Lenke til kommentar

Nå er det slik at alle har forskjellig smak, dette gjelder også grafikk. Noen liker masse farger mens andre foretrekker mest mulig realisme og høy framerate. Her spiller også oppsett av TV/Prosjektor inn. Hvis IGN synes at Crysis 2 på X360 er det visuelt beste konsoll-spillet så er jo det helt greit, men det er deres subjektive mening. Andre kan ha andre meninger. Sånn vil det være helte tiden.

 

Hvis man ser på den siste videoen fra LensofTruth, så er det umulig å se forskjeller på de 2 versjonene med det blotte øye, i hvert fall ting av betydning. Slike diskusjoner og hva som har best grafikk er egentlig bare tøv, fordi det er snakk om små nyanser og subjektive meninger.

 

http://www.youtube.com/watch?v=S-9_abmeikM&feature=player_embedded

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...