Gå til innhold

[iPhone] Leter etter applikasjon for timelisteføring


Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en app til mm iPhone der jeg enkelt kan legge inn arbeidstimer, for kontroll av lønn m.m.

 

Det ligger mye rart ute i AppStore men tenkte å høre om noen hadde noen forslag.

 

Jeg har et par krav til app'en.

1) at jeg kan føre timer

2) jeg kan legge inn automatisk kveldstillegg eller helgetillegg som en funksjon

3) automatisk utregning av lønn (altså at man kan legge inn egne lønnsatser)

 

Det er egentlig det.

 

Og for de som tenker at det er helt unødvendig med noe slikt, kan mene det så mye de vil, men jeg syntes det hadde vært greit med en slik app.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært genialt, men helst til Android.

 

Jeg trenger å kunne føre timer på flere prosjekter hver dag, med prosjektnavn, prosjekttypekode og ordrenummer. I tillegg til både 50%, 100% og en egen fast nattelønn (avhengig av typen prosjekt).

 

Har sett litt rundt, men ennå ikke funnet noe som passer.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har hatt lyst til å prøve meg på en iPhone App, men er det slik at du må programmere i Mac?

 

Edit: Ser slik ut. Har hatt noen planer om en lignende App til den som blir beskrevet i førstepost, for jeg ble faktisk foreslått å lage den (til iPhone) av en bekjent som mente det var noen kritiske elementer som manglet i det som var tilgjengelig. Men det er en litt plagsom økonomisk barriere bare for å i det hele tatt prøve.

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar

Er på jakt etter en app til mm iPhone der jeg enkelt kan legge inn arbeidstimer, for kontroll av lønn m.m.

 

Det ligger mye rart ute i AppStore men tenkte å høre om noen hadde noen forslag.

 

Jeg har et par krav til app'en.

1) at jeg kan føre timer

2) jeg kan legge inn automatisk kveldstillegg eller helgetillegg som en funksjon

3) automatisk utregning av lønn (altså at man kan legge inn egne lønnsatser)

 

Det er egentlig det.

 

Og for de som tenker at det er helt unødvendig med noe slikt, kan mene det så mye de vil, men jeg syntes det hadde vært greit med en slik app.

 

 

 

Akkurat en slik en har jeg vært på utkikk etter og, med nattillegg og overtid, også så man kan legge inn skattetrekk for vanlige timer og overtimer.

 

Til Android da selvsagt

Endret av Strangis
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Er dere opptatte av at det skal fungere uten internett og? Eller går det eventuelt greit om det er påkrevd med internett og at alt ligger der?

 

 

Ideelt sett uten nett, men finnes det gode online alternativer er det også relevant

 

Har ingen mulighet for å lage en app, men kanskje jeg utvikler en slik løsning online da jeg selv har bruk for det. Har du lyst til å sende meg en PM med funskjoner du ønsker, så kan jeg starte "tankegangen" min rundt dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...