Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nvidia 3D Problemer! Sliter med å få det til å fungere.


Anbefalte innlegg

Morn, kjøpte benq skjerm med nvidia 3d vision i håp om at gaming opplevelsen skulle bli ultimat! :D men neida her sitter jeg med faen meg 2000kr med søppel fra nvidia som ikke fungerer. Problemet er at nvidia gidder faen meg ikke og installere de riktige driverne, kjenner ikke igjen driverne til skjermkortet og sier at denne maskinvaren er søppel og sutter lut! å når jeg skal sette opp 3d vision og fikse settings, så skrur IR transmitteren seg på når koblet til USB så er den på i 30 sek så skrur den seg av og sier natta til deg din lille dritt! ingen 3D her i gården ihvertfall!

 

Takker for all hjelp med det største pengemisbruket noensinne! (hvis du trenger specs, bare spør)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du noen feilmeldinger som sier noe mer enn at maskinvaren din er søppel og sutter lut?.

Modell på skjermkort, hovedkort og skjerm hadde vært greit også.

Nei det var litt ironi, men jeg får feilmeldinger om forskjellige ting.

 

skjermkort: Zotac GeForce GTX 480

hovedkort : Asus IV Crosshair Extreme

skjerm : BenQ 23,6 tommer 120Hz Led HeatoN and SpawN

Lenke til kommentar

 

Nei det var litt ironi, men jeg får feilmeldinger om forskjellige ting.

 

Det er greit at det er forskjellige ting, men kan du enten ta et skjermbilde eller skrive nøyaktig hva som står i feilmeldingene?. Det er litt vanskelig å hjelpe deg uten å ha litt mer å gå på. Det kan pr. nå være over 100 forskjellige ting som er årsaken.

 

Bruker du forresten Windows Vista eller Windows 7?.

Har du de siste driverne til skjermkortet og 3D Vision?.

 

Her (klikkbar) er forøvrig en liste med vanlige problemer, og løsninger på dem.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Ok, jeg starter nvidia 3D driverne som fulgte med i en cd også får jeg noen alternativer og velger "installere GeForce grafikkdrivere" jeg trykker på den så kommer install wizard opp, så ett fullskjerms program som det står nvidia over alt på. så kommer den en feilmelding hvor det står "Installasjons programmet for Nvidia fant ingen drivere som er kompatible med din gjeldende maskinvare. Installasjons programmet avsluttes."

 

Så prøver jeg og trykke på "installere programvaren for GeForce 3D vision" Da får jeg også bare masse feil. legger ved to bilder.

 

Har også prøvd og installere gamlere versjoner av driveren til skjermkortet.

post-233326-0-04977800-1300549987_thumb.png

post-233326-0-66355600-1300549998_thumb.png

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Ok, fikk 3D tingene til og fungere... men ett problem igjen er at Min BenQ skjerm ikke blir gjenkjent som en 3D skjerm, så da blir 3D kvaliteten dårlig.. får spilt i 3d men det er neste værre og spille med en uten siden skjermen ikke blir gjenkjent og ja jeg bruker riktig kabel, for den ble gjenkjent igår..

 

her er feilmelding jeg får på spill "bildefil"

post-233326-0-96985400-1300554208_thumb.png

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

Ser det er mange feil i denne tråden :

 

1 : Emnetittel : Forandret den slik at den beskriver problemet og ikke irritasjonen din om din manglende evne til å få det til å fungere.

2 : Juksemodusen i Counter strike source : Ikke noen vits å hammre med cheats når serveren ikke tillater det.

3 : Ikke lese det som står med rød skrift i det siste bildet.

 

Beste måten å fikse dette på er å ta seg god tid, lese manualen til skjermkortet og skjermen og sette seg inn i hvordan du skal få til 3d modusen så den virker ordentlig. Kan garantere deg at det blir flere enn et spill hvor du vil få litt problemer og du må gripe inn manuelt selv.

Lenke til kommentar

Ser det er mange feil i denne tråden :

 

1 : Emnetittel : Forandret den slik at den beskriver problemet og ikke irritasjonen din om din manglende evne til å få det til å fungere.

2 : Juksemodusen i Counter strike source : Ikke noen vits å hammre med cheats når serveren ikke tillater det.

3 : Ikke lese det som står med rød skrift i det siste bildet.

 

Beste måten å fikse dette på er å ta seg god tid, lese manualen til skjermkortet og skjermen og sette seg inn i hvordan du skal få til 3d modusen så den virker ordentlig. Kan garantere deg at det blir flere enn et spill hvor du vil få litt problemer og du må gripe inn manuelt selv.

 

 

For det første så var greit irritert når jeg postet dette og hadde lest manualen flere ganger.

for det andre hamre med cheats, den consolen er bare sånn.. helt siden jeg startet consolen i cs så var det bare der og nei jeg cheater ikke!!!

for det tredje så har jeg lest det som står med rød skrift!!!

 

for det fjerde så syns jeg du kunne vært litt mer frekk!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...