Gå til innhold

GUIDE: Få vekk reklamer fra TV3play.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Har nå lett overalt etter en løsning, og endelig fant jeg et filter som funket. Gjør som trådstarter viste i begynnelsen, men legg heller til disse filtrene:

 

flvplayer.viastream.viasat.tv /Commercials/142/5023/68897/TV3_Var_ID_Park_2S_h264_720_406_PLAY.mp4[/url]

 

||flvplayer.viastream.viasat.tv/Commercials/*

 

||flvplayer.viastream.viasat.tv/Commercials/142/5023/68897/*

 

Bruker forresten chrome Versjon 26.0.1410.43 beta-m, og Adblock Plus Versjon 1.4, med easylist og den norske easylist.

Endret av izme
  • Liker 6
Lenke til kommentar

post-99668-0-01070400-1365073775_thumb.png

 

På fanen Filter Subscriptions legger du til Easylist. Den bør være der når du trykker Add Filter Subscription. Hvis du ikke har boksen til høyre klikker du på Actions og så Show/Hide filters i menyen som kommer ned.

 

 

post-99668-0-92964800-1365073816_thumb.png

 

Bytt til fanen custom filter. Øverst i høyre hjørne finner du knappen Add Filter. Legg til linkene til izme i tekstboksen som kommer opp. Presto.

 

Tror ikke det skal mer til enn det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har en fungerende variant for Chrome også? Har i et par år brukt den som ble postet på forrige side, men for noen dager siden sluttet den helt å virke. TV3 Play har i tillegg lagt til en ekstra reklamepause denne uka. Unødvendig med hele tre pauser på en 42 minutters episode.

 

Edit: Glem det, den over er tydeligvis ment for Chrome. Bare jeg som roter.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Har nå lett overalt etter en løsning, og endelig fant jeg et filter som funket. Gjør som trådstarter viste i begynnelsen, men legg heller til disse filtrene:

 

flvplayer.viastream.viasat.tv /Commercials/142/5023/68897/TV3_Var_ID_Park_2S_h264_720_406_PLAY.mp4[/url]

 

||flvplayer.viastream.viasat.tv/Commercials/*

 

||flvplayer.viastream.viasat.tv/Commercials/142/5023/68897/*

 

Bruker forresten chrome Versjon 26.0.1410.43 beta-m, og Adblock Plus Versjon 1.4, med easylist og den norske easylist.

 

Hvordan kan jeg velge den norske easylist? Jeg prøver og gjøre akkurat sånn det står her, men får fortsatt den feilmeldinga om at "en feil oppstod i forbindelse med tilkobling til annonseserveren..." Jeg har samme versjon av Adblock plus og Chrome som det du har.

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg velge den norske easylist? Jeg prøver og gjøre akkurat sånn det står her, men får fortsatt den feilmeldinga om at "en feil oppstod i forbindelse med tilkobling til annonseserveren..." Jeg har samme versjon av Adblock plus og Chrome som det du har.

 

Her ser du alle de "offisielle" filtrene http://adblockplus.org/en/subscriptions Så velger du bare subscribe på norsk easylist. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...