Gå til innhold

Firefox 4.0 lanseres tirsdag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns firefox 4 ser veldig bra, ikke testet den ennå men få fikset på det så snart ferdig utgave har kommet. Men tviler på at den er bra nok til at jeg gidder å bytte fra chrome.

Skrevet

Den er stort sett blitt som chrome. Bare at det er firefox.

Med andre ord.

Perfekt.

Ser de fleste nettlesere heller mot "chrome-stilen" nå. Det er endel ting jeg hater ved chrome (bl.a. hvordan den markerer ting)+++, men jeg elsker at den er rask og enkel i designet.

Og når da Firefox blir rask og enkel i designet, da begynner det å ligne nettleser :D

Skrevet

Jeg klarte aldri å gjøre meg klok på loggføringa i Chrome. Alt for omfattende etter min smak sist gang jeg prøvde.

Trofast Firefox-bruker siden 02/03. Opera er også en god nettleser, men Firefox gir meg den ekstra friheten i å kunne fikle i about:config.

Skrevet (endret)

Opera er også en god nettleser, men Firefox gir meg den ekstra friheten i å kunne fikle i about:config

Har du noen gang prøvd og skrive about:config i adresselinjen i Opera og deretter trykke enter?

Funker fett for meg :yes:

Endret av sosser
Skrevet

Den er stort sett blitt som chrome. Bare at det er firefox.

I så fall Chrome + sidebar (for bokmerker og history). Greit nok at Chrome skal være minimalistisk, men dette taper Chrome garantert brukere på. Er man bookmark-junkie som meg, er Chrome helt håpløst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...