Gå til innhold

Fotoaktiviter - oppslagstavlen


Anbefalte innlegg

I det siste så har det dukket opp en del småtreff innimellom de store treffene våre (gjelder vel mest Oslo, men det har vært en par tendenser andre steder også). Så jeg tenkte at istedet for at vi bruker de store trådene til slikt, så har vi en egen tråd for småtreff og andre passende aktiviteter.

 

Så hva passer her? Jeg ser for meg ting som "Jeg skal inn til Oslo i morgen og ta bilder av operaen. Er det noen som har lyst til å være med. Jeg drar etter jobben - sånn i 17:00 tiden".

 

Andre ting som passer er ting som at "Preus Fotomuseum åpner ny utstilling 10. april".

 

Så med andre - opplsagstavlen er herved åpnet.

 

edit - småprat rundt oppslagene er selvsagt helt ok.

Endret av tomsi42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er selvfølgelig en grunn til at jeg har laget denne tråden ;)

 

På lørdag arrangeres "St. Patrick’s Day Parade 2011 19th March". Denne starter nøyaktig kl. 13:00 fra jernbanetorget.

 

Da jeg er en stor tilhenger av Guinness, så har jeg tenkt å bli med på denne. Vil du være med, så heng på. Dere skal ikke se bort ifra muligheten for en Guinness etter paraden ...

 

Slaintè!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppslagstavle :new_woot:

 

Katt funnet utenfor kiwi, farge svart/hvit kan fåes tilbake ved og kontakte kassadama inne på kiwi :)

 

 

Neida, hvor skal grensen gå hen, hvis jeg har tenkt på en foto-eksekusjon i nærområdet og innbyr andre til å delta burde det vel fortsatt postes i de spesifikke trådene eller er det spesifikke "medlemmer" som skal utlyse Akamtreffene ?

 

Men hvis det gjelder når jeg tar en tur inn til Oslo og vil ha litt selskap så er denne tråden greit :)

Lenke til kommentar

Det jeg har tenkt om behovet for en tråd som denne er å ta unna for de ikke så lenge planlagte treffene, gjerne når det dukker opp mindre enn en uke eller deromkring i forveien. Ikke uvanlig at sånne skaper litt rot i planleggingen av neste større treff. Da er det jo greit å ha en som går på tvers av geografien og som "alle vet" handler om spontane treff.

Lenke til kommentar

Neida, hvor skal grensen gå hen, hvis jeg har tenkt på en foto-eksekusjon i nærområdet og innbyr andre til å delta burde det vel fortsatt postes i de spesifikke trådene eller er det spesifikke "medlemmer" som skal utlyse Akamtreffene ?

Slike treff er jo normalt litt planlegging rundt og de bør da håndteres som før.

 

Men hvis det gjelder når jeg tar en tur inn til Oslo og vil ha litt selskap så er denne tråden greit :)

Dette er et typisk eksempel på hva som passer denne tråden.

 

Det jeg har tenkt om behovet for en tråd som denne er å ta unna for de ikke så lenge planlagte treffene, gjerne når det dukker opp mindre enn en uke eller deromkring i forveien. Ikke uvanlig at sånne skaper litt rot i planleggingen av neste større treff. Da er det jo greit å ha en som går på tvers av geografien og som "alle vet" handler om spontane treff.

Det er det jeg har tenkt også.

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig en grunn til at jeg har laget denne tråden ;)

 

På lørdag arrangeres "St. Patrick's Day Parade 2011 19th March". Denne starter nøyaktig kl. 13:00 fra jernbanetorget.

 

Da jeg er en stor tilhenger av Guinness, så har jeg tenkt å bli med på denne. Vil du være med, så heng på. Dere skal ikke se bort ifra muligheten for en Guinness etter paraden ...

 

Slaintè!

 

 

Mulig det kan være aktuelt for meg også. Videre er det jo en liten hendelse på youngstorget samme dag.

Lenke til kommentar

Appropos youngstorvet,- Det ser ut til at Arbeidsmandsforbundet vil ha meg (og Jens statsminister) på landsmøte i oslo fra og med 10. t.o.m. 14. mai. Vet ikke helt hvor lange dager det blir, men jeg ser for meg ett par turer på kveldstid med fotoapparat i hånda. Det er jo riktignok over en og en halv måned til,- men kanskje jeg kan legge ut nærmere infor her når det nermer seg? For det er vel slikt denne tråden er til for?

Lenke til kommentar

Appropos youngstorvet,- Det ser ut til at Arbeidsmandsforbundet vil ha meg (og Jens statsminister) på landsmøte i oslo fra og med 10. t.o.m. 14. mai. Vet ikke helt hvor lange dager det blir, men jeg ser for meg ett par turer på kveldstid med fotoapparat i hånda. Det er jo riktignok over en og en halv måned til,- men kanskje jeg kan legge ut nærmere infor her når det nermer seg? For det er vel slikt denne tråden er til for?

Du har tenkt helt riktig her; jeg har ikke noe problem med at du poster en forvarsel nå og kommer med noe konkret når tiden er der.

Lenke til kommentar

Mulig det kan være aktuelt for meg også. Videre er det jo en liten hendelse på youngstorget samme dag.

Ikke nok med det - på lørdag er det en såkalt super-måne. Det er fullmåne, og den er meget nærme jorden, slik at den vil virke diger. Den dukker frem like etter solnedgang (18:28 i Oslo) og det kunne vært morsomt å få et bilde av den i det den dukker opp over horisonten (i øst).

Lenke til kommentar

Jeg kommer sikkert til å ta en tur til Oslo lørdag 9. april. Skal kanskje hjelpe søster og svogern med å male evt. se på mens de maler :p

 

Noen planlagte eller ikke planlagte treff lørdag 9. april?

Det er nok ikke noe planlagt den 9. - da er det treff i Halden for min del. Den 10. skal jeg på Oslo-fototur sammen med fotoklubben. gjester er velkomne

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kunne vært hyggelig. Jeg legger vanligvis ikke merke til sånt før det er en reportasje dagen etter... Jeg skal til Halden på lørdag, og er usikker på om det er noe obligatorisk program søndag, så jeg får se det an. Men nå vet jeg om det i hvertfall. :thumbup:

 

Jeg gir lyd igjen hvis jeg drar avgårde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...