Gå til innhold

BK Måke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm. Kanskje jeg er rar, men jeg synes du kunne hatt en anelse større blender. Føler bakgrunnen overtar veldig her.. Bildet var skarpt, men kanskje kunne du hatt litt kortere lukkertid? 1/250?

 

Andre som er enige/ har andre meninger?

 

Du mener vel lengre lukkertid? Han brukte jo 1/500 på bildet.

 

Jeg synes det var et veldig bra bilde. Og uenig med det Diskutant sier om bakgrunnen. Mener du ser at der er noe der som ligner på en liten Nordlandshavn eller noe som skaper en atmosfære rundt måken, men uten at bakgrunnen tar alt fokus. Måken er tydelig og bra plassert i bildet.

Lenke til kommentar

Mnja.. Selv om du får større blender så "forsvinner" ikke bakgrunnen. Jeg er enig i at det skaper "måkestemning", men det kunne vært litt mindre tydelig.

 

 

Ja, mente lengre, mente 1/250, som er lengre. Legger meg paddeflat, jeg skrev feil. Men, ja, du bør ha lengre lukkertid, så vingebevegelsene blir litt mer tydelige? Kanskje? Har du en sånn versjon så jeg får se? Usikker på hvordan det hadde blitt, men jeg føler det ble litt for stillestående..

Lenke til kommentar

Diskutant,har ikke annen versjon av dette bildet , utgangspunket var bevist og jeg ønsket å prøve å få en diffus bakgrunn her og som jeg sa var dette en test på et nytt objektiv for å finne ut hvordan det ble.

Uansett,takk for tilbakemeldinger, alle slike tas i mot med takk og vurderes sikkert ved neste forsøk :-)

Lenke til kommentar

utgangspunket var bevist og jeg ønsket å prøve å få en diffus bakgrunn her

 

Ja, jeg så egentlig det, men bare lurer på om jeg ville hatt enda litt større blender. Men, -dette kan gjøres i PS også, selv om det ikke blir like bra effekt.

 

 

 

Anyhow: Bra bilde!

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...