Gå til innhold

kan denne pc-en kjøre crysis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[ironi]Nei tror ikke den er bedre enn ps3en din du :( Den har hvertfall ikke mer enn dobbelt så mye skjermminne og høyere klokkehastighet, skjermkortet bruker heller ikke DX11 istedefor DX9 og den har alldeles ikke en strømforsyning som er tre ganger så bra som den på en PS3. Denne PCen kommer iallefall ikke fra år 2011 og er nok desidert eldre enn en PS3 fra 2005. Den har nok heller ikke nok minne til å matche PS3. Og crysis finnes på PS3 som drar den lett på max, og mer + mods.[/ironi]

Lenke til kommentar

[ironi]Nei tror ikke den er bedre enn ps3en din du :( Den har hvertfall ikke mer enn dobbelt så mye skjermminne og høyere klokkehastighet, skjermkortet bruker heller ikke DX11 istedefor DX9 og den har alldeles ikke en strømforsyning som er tre ganger så bra som den på en PS3. Denne PCen kommer iallefall ikke fra år 2011 og er nok desidert eldre enn en PS3 fra 2005. Den har nok heller ikke nok minne til å matche PS3. Og crysis finnes på PS3 som drar den lett på max, og mer + mods.[/ironi]

den var god, trengte litt latter:) haha ps3 drar lett på max og mods LOL!

 

men seriøst, klarer pc-en å kjøre crysis på max og med natural mod/extreme quality mod??

Lenke til kommentar

under 30 fps funker ikke for meg!

eller hvis det er masse byggninger og trær rundt meg og meg bruker nuke med all grafikk på max så er det greit hvis det går ned til 25, men ellers ALLTID over 30 FPS!

Ikke for å være en douche, men kan du forklare meg hvorfor under 30 fps ikke funker for deg?

Lenke til kommentar

Er under 24 som blir laggy.

 

Begynner å merkes under 50...

 

 

 

Det er pga. fps drops og lagspikes som ofte inntrer på datamaskiner som ikke klarer så veldig mye mer enn 50 fps.

 

23,967 er vel det øyet kan oppfatte, skal man tro Premiere Pro (under konvertering av filmer --> info).

 

Edit: Ja du bør lett kunne kjøre på max. Jeg prøvde nylig Crysis 2 demoen på max grafikk og kjørte med ca 70 fps, no lagg. Mitt system er to år gammelt.

 

Intel Core 2 Quad Q8200 @ 2,79 GHz, GTX 260, 4 GB DDR2 RAM, for å nevne noe..

 

Heller ikke noe lagg i det originale Crysis på max grafikk. Ser ikke ut til å kreve like mye som alle skal ha det til spør du meg laugh.gif

Endret av LysDiode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...