Mr.M Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Alt for få og dårlige bilder... Fjellvettregel nr.1 - Stol ikke på bilder (er det som ikke synes, som koster penger) Eks; ringte av nyskjærrighet på denne, pga. av lav pris. Viste seg at gulv-seksjon var rustet opp og anslått rep-kostnad på karrosereiverksted kr. 22 000
vesleengen Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Men det må du nesten forvente når bilen koster 6laken
Mr.M Skrevet 30. mars 2011 Skrevet 30. mars 2011 Men det må du nesten forvente når bilen koster 6laken Klart man regner med litt av hvert, men akuratt det med sveising/karroseri, da hiver jeg inn håndkle Egentlig synd på han selgeren som har hatt bilen siden den var ny, og nå 12 år senere er den i praksis ikke verdt noen ting
morgan_kane Skrevet 4. april 2011 Skrevet 4. april 2011 (endret) Har en Opel astra 1.7 tds(turbo diesel). Er en izuzu motor i den. Har funket greit til mitt bruk, men har fått endel slitedeler å bytte nå etter eu kontroll. Se en av mine andre poster for detaljer på disse delene. Har ikke synlig rust bortsett fra en flekk på ene sidedøra. Prøvde å se på understellet men fant ingenting. Må ha vært feilvare fra Opel etter alle historiene jeg har hørt Bilen er fra 1997 og bruker ikke så mye drivstoff. Fyller ikke mange ganger i måneden med mindre jeg pendler hjemmover. kostet meg 30k. Endret 4. april 2011 av morgan_kane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå