Gå til innhold

Nytt 1500 kr In-ear, htc desire, mye bass, god støydemp.


Anbefalte innlegg

Hei!

Tror vel emnetittelen sier en del: er på jakt etter in-ear headset til HTC Desire. Gjerne med en bassfull profil og god (aktiv?) støydempning. Tar lokaltoget til og fra jobb. Musikkprofil: Metall / rock. Tenkte å forsøke å ikke gå langt over ca 1500 kr. Styring av tlf funksjoner er et pluss, men ikke et must.

 

Har sett litt på Monster Cable XXX ControlTalk der XXX er en eller annen artist som frekventerer NRK MP3 / The Voice og andre liknende fjortiskanaler. Tror vel Peter Steele og Ronnie Dio ville snudd seg i graven om jeg setter dem på gjennom Monster Cable Bieber eller Lady Gaga edition.

 

Forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

Tror vel emnetittelen sier en del: er på jakt etter in-ear headset til HTC Desire. Gjerne med en bassfull profil og god (aktiv?) støydempning. Tar lokaltoget til og fra jobb. Musikkprofil: Metall / rock. Tenkte å forsøke å ikke gå langt over ca 1500 kr. Styring av tlf funksjoner er et pluss, men ikke et must.

 

Har sett litt på Monster Cable XXX ControlTalk der XXX er en eller annen artist som frekventerer NRK MP3 / The Voice og andre liknende fjortiskanaler. Tror vel Peter Steele og Ronnie Dio ville snudd seg i graven om jeg setter dem på gjennom Monster Cable Bieber eller Lady Gaga edition.

 

Forslag mottas med takk!

 

Har kun erfaring med Westone UM3x, men de brukte jeg til gjengjeld et par måneder med forum-graving (head-fi.org) for å komme fram til. Elsker de, helt sinnssykt at noe så smått kan spille så bra. Westone 3 er "konsumer" modellen av disse og passer kanskje bedre til din musikksmak ettersom UM3x visstnok er en del flatere og spiller mer engasjerende med litt EQ-tweaking. Isoleringen er helt fantastisk! hører KUN musikken når jeg pendler med buss hver dag, trenger heller ikke ha noe voldsomt med volum for å døve støyen utenfra, som er et pluss (for ørene hvertfall :)).

 

Men så er det prisen da. Jeg fikk mine for ~2100kr for en stund tilbake siden på eBay. Nå er jo kursen en god del bedre, så det ser ut som du kan få de for under 2000kr om du slipper unna momsen og alt det styret. Til sammenligning så har jeg prøvd en kompis sine B&W P5 hodetelefoner til ~2500kr og de kommer ikke i nærheten en gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...