Gå til innhold

Bulletstorm = GFWL = Død og fordervelse.


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg kjøpte meg Bulletstorm igår og da jeg idag hadde installert det og var klar for å spille så kom det opp ett lite "Gamses for Windows Live" vindu. Og jeg tenkte "javell, dette burde da gå fort". Men tingen er den at jeg kommer ikke lenger enn dette. På vinduet står det "Games for Winodws - Live must verify the release date of your game. Please make sure that your computer is connected to the internet."

Og da trykker jeg Continue knappen.

MEN SÅ!!!

"Games for Windows - Live cannot connect to the LIVE service. Please make sure tour computer is connected to the internett"

 

Jada, jeg har prøvd å trykke "Try Again" noen ganger, men jeg får bare samme dritt meldingen. Jeg har åpnet porter for GFWL og tatt ned brannmuren så jeg skjønner ikke hva som er problemet. Har også re-boota.

 

Vær så snill å hjelp meg... google didn't.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

C:\Programfiler\EA\Bulletstorm\Binaries\Win32\Zdp

(Eller uansett hvor du har installert Bulletstorm)

Kjør zdp.exe, the GFWL tingen kommer opp og da skal det fungere.

Hentet herifra: Kilde

 

Hvordan versjon av Windows kjører du, og 32 eller 64 bit?

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Jeg kjører 64bit versionen.

Problem er i hovedsak at det som kommer opp når jeg åpner zdf.exe tror at jeg ikke er på nett som gjør at jeg ikke får registrert spillet, som igjenn gjør at jeg ikke får spilt spillet.

 

Edit: har da gjort ganske mye forskjellig for å løse dette; Jeg har prøvd å flushe dns, kjøre som admin, lage en bruker til som er admin å kjøre derfra, reinstallere spillet, repaire spille og det var vel det.. Jeg holder på å klikke på Microsoft for å lage en så tilbakeståendes DRM. Tar ibruk alle tips som dere kan komme med. Har googla og søkt i hele dag! Takk ;)

Endret av momyboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...