Gå til innhold

[Løst] Skal kjøpe nytt FPS. Bad company 2 vs Black ops


Anbefalte innlegg

Jeg trenger et nytt fps som jeg kan spille på nett. Vurderer enten Black ops eller BC 2.

Til nå ligger Black ops nærmest. Hva mener dere er best?

Regner i tillegg med å kjøpe homefront og crysis 2 når de kommer, men vet ikke hvor bra disse er på nett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Hei jke.

Har både Battlefield Bad Company 2 og Call Of Duty: Black Ops på PC.

Vil si at Battlefield Bad Company 2 ga meg en bedre FPS-følelse enn Black Ops.

 

Det kommer også an på om du liker taktisk spilling eller "run-and-gun"- spilling.

BC2 har større maps med tanks, helikopter, biler og båter, og ødeleggende områder.

Black Ops har mindre maps, men killstreaks, fler våpen og perks.

 

Når det kommer til singelplayer så vil jeg si at Black Ops har en mye bedre og engasjerende historie enn Bad Company 2.

 

Utifra det jeg har funnet på internett satser Homefront på samme multiplayer opplegg som Black Ops, poengsystem for oppgraderinger.

Crysis 2 vet jeg ikke.

 

 

Men visst jeg måtte velge, så ville jeg sagt Battlefield: Bad Company 2.

Lenke til kommentar

Har spilt både Black ops og Bad comp2. Må si at Bad comp2, som nevnt over at det er veldig realistisk i forhold til Black ops! Men er spørsmålet liker du å ødelegge ting, og samtidig liker å spille taktisk, du har altså klasser som for eks medic der du har mulighet til å gjennoplive folk i ditt team.

 

Eller soloe drepe heile tida og oppnå streaks så er Black ops midt i blinken. Eg liker begge spillene,men skal eg velge så liker eg meste realistiske spill som Bad comp 2. Men er opp til deg om kva du liker mest!MÅ si grafikken er fantastisk med Destruction 2.0.

 

Håper du blir fornøyd uansett ka du spiller. Er tross alt veldig gode spill! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Var jævlig vanskelig å velge så jeg kjøpte begge to for totalt 350 fra amazon.

Sett at de aller fleste liker Bad Company 2, men tror egentlig jeg er mer Black Ops typen. Så greit med begge:P

Bra at du valgte begge spillene, håper på at du får en god opplevelse på begge spillene.

Uansett så er det til slutt din egen smak som bestemmer hva slags spill du liker best, ikke alltid ett forum kan hjelpe ;)

 

 

Lenke til kommentar

Var jævlig vanskelig å velge så jeg kjøpte begge to for totalt 350 fra amazon.

Sett at de aller fleste liker Bad Company 2, men tror egentlig jeg er mer Black Ops typen. Så greit med begge:P

Bra at du valgte begge spillene, håper på at du får en god opplevelse på begge spillene.

Uansett så er det til slutt din egen smak som bestemmer hva slags spill du liker best, ikke alltid ett forum kan hjelpe ;)

 

Var i din situasjon sjølv, så kjøpte dei begge. Gled deg, post når du har kommet tilbake om kva av dei som DU synest var gøyast:) !

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg glemte helt å svare(så hektet, hehe:P). Jeg startet med BC2 og det var utrolig mye gøyere enn forventet. Faktisk så gøy at jeg har spilt BO i 10 min før jeg ikke gadd mer.

 

Har kjøpt spill som Dragon Age 2 og Crysis 2 også og jeg har ikke spilt dem mer enn at jeg akkurat har kommet i gang.

 

Blir kos med BC2 frem til BF 3.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg glemte helt å svare(så hektet, hehe:P). Jeg startet med BC2 og det var utrolig mye gøyere enn forventet. Faktisk så gøy at jeg har spilt BO i 10 min før jeg ikke gadd mer.

 

Har kjøpt spill som Dragon Age 2 og Crysis 2 også og jeg har ikke spilt dem mer enn at jeg akkurat har kommet i gang.

 

Blir kos med BC2 frem til BF 3.

 

Bra du fant ut av det :-) PM meg vist du vil ha meg på vennelista :-)

 

Eg også gleder meg sykt til BF 3!

Endret av Aleks94
Lenke til kommentar

I min mening er BlackOps tidenes flopp..

Aldri følt at penger brukt har vært så bortkastet.

 

Battlefield derimot gir deg mye mer enn KD horing og førstemann på triggern.

 

Smak og behag, men ja dei gamle spillene i COD serien va bedre, syns de er særs skuffende de produktet som ble laget. Spiller mye battlefield, men har spilt de for mye no. Og faktisk spiller black ops. Er på langt nær like gøyt. og kan ikke klare å sitte å spille i fleire timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...