Gå til innhold

PS3 skrur seg av nesten øyeblikkelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessverre ser det ut som den er konk. Rekker ikke å bla meg til "spill" en gang, før den fryser om. Prøvde å støvsuge den og den tok noe støv, men det gjorde ikke nok... Jaja, var verdt et forsøk, i det minste :)

 

Altså: 3000 kroner PLUSS en ny slim edition?? Hvordan fikk de til det, da?

 

Vet om flere som har fått ca 3000kr og en ny slim, men hvis du ikke vil ta opp kampen, så er det jo det de vil ;)

Lenke til kommentar

Greit nok at den var dyr (kosta vel 6000 kroner, om jeg ikke husker feil), men det er urimelig å ta utgangspunkt i hva den koster, det er jo maskinen som teller. Og pr i dag er det vel slim 250gb som er den gjeldende modellen..? Kan vanskelig forestille meg at kjøpsloven er så gunstig for forbrukeren som at jeg skal få tre tusen i mellomlegg + en ny slim-konsoll... But correct me if I'm feil. ;)

 

La oss ta et eksempel for å sammenligne:

Jeg betalte 18000 for 40" i 2006, men jeg får ikke 18000 tilbake dersom TV-en må byttes inn i et annet et. Den er ikke verdt det fire og et halvt år etterpå. Det må vel være markedsverdien som styrer denslags? Om jeg må bytte det inn, får jeg bare et tilsvarende (som kanskje ikke koster halvparten engang...)

 

Du har vell betalt mye mer enn 2000,- for din PS3 når du kjøpte den gjorde du ikke?

En ny PS3 Slim koster ca 2000 kroner nu for tiden.

Dessuten har Slim færre usb porter og ikke bakoverkompatibel.

Endret av Raslefu
Lenke til kommentar

Sånn fungerer det (snakker av erfaring):

Du har 5 års reklamasjonstid og har derfor rett på tilsvarende vare. Du vil få en tilsvarende 60gb versjon men disse er overhalte maskiner med nytt cover og reparert innmat, selv om de påstår at det er helt nye maskiner.. Her kan du altså risikere å få tilbake hva som helst. Jeg måtte reklamere 4 ganger på de maskinene jeg fikk i erstatning. En av dem bråket som et uvær, mens de 3 andre fikk YLOD kun etter noen dagers bruk. Til slutt ble jeg så lei at jeg krevde en ny slim tilbake. Var ikke noe problem etter som jeg hadde hatt samme feil 3 ganger. I tillegg fikk jeg 1300,- kr ekstra, så angrer ikke. Har nå en helt lydløs maskin med mye raskere nettverk. Du har alle dine for rettigheter i behold så stå på krava!

Endret av praystation
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...