Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Strengen røk IGJEN!


Anbefalte innlegg

Hei.

Har lest masse om dette på nettet men trenger mer hjelp.

 

For 2 uker siden røk strengen under penishodet. Ringte legevakt og de mente jeg bare skulle la det gro i to ukers tid. Nå har det gått to uker og det så bra ut igjen, jeg og dama skulle prøve å ha samleie igjen, så revna strengen litt IGJEN!!!!!

 

Dette er utrolig irriterende, og legen sa det skulle gå over, men når den ryker SÅ lett!

Har noen erfaring med dette? noen tips? burde jeg vente eller er det eneste jeg kan gjøre, å gå til lege?

Er utrolig redd for kutting og sying i penis!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har lest masse om dette på nettet men trenger mer hjelp.

 

For 2 uker siden røk strengen under penishodet. Ringte legevakt og de mente jeg bare skulle la det gro i to ukers tid. Nå har det gått to uker og det så bra ut igjen, jeg og dama skulle prøve å ha samleie igjen, så revna strengen litt IGJEN!!!!!

 

Dette er utrolig irriterende, og legen sa det skulle gå over, men når den ryker SÅ lett!

Har noen erfaring med dette? noen tips? burde jeg vente eller er det eneste jeg kan gjøre, å gå til lege?

Er utrolig redd for kutting og sying i penis!

På en måte omskåret altså...damene må jo ble vill med deg etter hvert :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dra til legen.

 

Kan være snakk om at du ikke har røket den på et "ordentlig" vis, dermed vil den ikke gro slik den trenger å gro -> du ryker den gang på gang.

 

Har selv et hakk halvveis gjennom strengen, som går opp i ny og ne. Gleder meg til den dagen den faktisk ryker, blodspruten står, så jeg kan rope ut i panikk til madammen: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH DU DREPTE KUKEN MIN! *løpe ut av rommet* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!"

 

Kan jeg få legen til å kappe vekk hele strengen da? er drittlei

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...