Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker dere når dere ser en jente for første gang?


Anbefalte innlegg

Kan ikke annet enn å si at de fleste innleggene her (bortsett fra de de ironiske) beskriver mine første tanker når jeg møter en jente. Ansikt, kropp og totalutseendte/-inntrykk vurderes. Noen er så fin at en snur seg, noen er så stygg at en snur seg, det ekstreme tiltrekker alltid oppmerksomhet enten det er positivt eller negativt.

 

PS: Norge, representert ved Bergensområdet, har merkbart penere jenter enn USA representert ved Twin City (Minneapolis/St.Paul). Etter to uker der er jeg glad jeg bor i Bergensområdet, stakkars amerikanere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke annet enn å si at de fleste innleggene her (bortsett fra de de ironiske) beskriver mine første tanker når jeg møter en jente. Ansikt, kropp og totalutseendte/-inntrykk vurderes. Noen er så fin at en snur seg, noen er så stygg at en snur seg, det ekstreme tiltrekker alltid oppmerksomhet enten det er positivt eller negativt.

 

PS: Norge, representert ved Bergensområdet, har merkbart penere jenter enn USA representert ved Twin City (Minneapolis/St.Paul). Etter to uker der er jeg glad jeg bor i Bergensområdet, stakkars amerikanere!

 

Og jenter i Dublin er heller ikke så pene. Jenter i Sverige er ofte litt penere (gj.snittlig) enn dem jeg finner i nærområdet.

Lenke til kommentar

Det Dopamine her bekrefter er veldig fasinerende. Veldig mange gutter ser på jenter og tenker sitt. Det samme gjelder sansynligvis for damer angående menn. Men i de aller fleste situasjoner er dette bare tanker og blikk som varer i det 4-sekunder bekjentskapet som ble skapt i det dere passerete hverandre, satt på samme buss, el.l.

 

Hvorfor tar vi så sjeldent kontakt med fremmede? Frykten for å bli avvist?

Lenke til kommentar

Det Dopamine her bekrefter er veldig fasinerende. Veldig mange gutter ser på jenter og tenker sitt. Det samme gjelder sansynligvis for damer angående menn. Men i de aller fleste situasjoner er dette bare tanker og blikk som varer i det 4-sekunder bekjentskapet som ble skapt i det dere passerete hverandre, satt på samme buss, el.l.

 

Hvorfor tar vi så sjeldent kontakt med fremmede? Frykten for å bli avvist?

Det blir vel til at man tenker noe ála "Hun ville aldri datet meg. Hun er opptatt. Hun er for prippen."

Eller er det kun meg som tenker i den retningen :hmm:

 

-

Er vel enig med det de fleste sier her.

For meg er det først fokus på ansikte, en jente med et nydelig ansikt kan gå så utrolig.

 

Hadde vært artig å fått høre hva jenter tenker når de ser en gutt for første gang ;P Men det måtte vel kanskje blitt i en ny tråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...