Gå til innhold

Bogal (skredder på S&S i Karl Johan)


Anbefalte innlegg

Hei,

 

ville bare nevne denne eksepsjonellt gode skredderen som ligger i underetasjen (ved vinmonopolet) i Sten & Strøm-magasinet langs Karl Johan i Oslo. Han ble hentet inn fra Stockholm til S&S for fire-fem år siden. 25 år fartstid i bransjen som skredder.

 

Jeg har lagt opp fem dressbukser her, et par jeans, samt fått ny glidlås på en penbukse.

 

For å si litt om meg, så er jeg en person som gjerne betaler mer når jeg vet jeg får kvalitet igjen for pengene mine. Har tidligere lagt opp bukser hos slike thai-damer som driver rundt på ymse storsenter, men aldri blitt like fornøyd som jeg blir etter en tur hos Bogal (jaja, det hørtes litt på kanten ut, jeg vet :p)

 

Jeg har absolutt ingen medvirkning i hans foretak, men vil spre ordet til de som er på jakt etter en eksepsjonellt god skredder.

 

Prisen mener jeg å huske ligger på 250-300 kr per bukse. Jeg betalte 450 kr for å legge opp, samt bytte av glidlås på mitt siste besøk.

 

Om denne tråden utvikler seg til å anbefale andre skreddere (gjerne over hele landet), kan jeg endre tittel til noe mer generelt.

Endret av Mr. Lid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...