Gå til innhold

Dissing av Nokia ;)


JZA

Anbefalte innlegg

hehe... eneste kategorien amobil følte at Nokia vant var tlf for arbeidskaren. helt fantastisk åssen enkelte her inne klarer å se og si så mye positivt om Nokia. Skal gi selskapet ros for et par ting:

 

-Flinke til å finne markedets behov og dekke dette

-Gode til å drive butikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, jeg mener Nokia burde også vinne "vi er best, ingen er bedre enn oss,la oss overbevise at vi er best" prisen, jeg var ute her om dagen, så lekte jeg med min T610, så kom det en gutt med 7250(jeg kjente han gutten) og sa at SE er dårlig og at bare nokia er best, så ba jeg han nevene noe som er bedre enn min tlf da, så sa han at sonyericsson er billig og de betyr at den er dårlig, jeg bare lo som F, men han bare sa at det dyreste er det beste. hehe.

 

Positive ting med nokia:

bra meny system(før altså(3210,3310, nå har de fleste mobiler enkle menyer)

og at de fortsatt kan markedsføre seg bra. noe som de fleste selskapene ikke kan.

Lenke til kommentar
jeg har hatt først ericsson så moterola så nokia, har altid likt nokia best men nå som jeg fikk SL55 siemens i dag så er nokia bare noe drit o forhold til siemesn syns jeg  :p

 

Bare vent til du oppdager alle feilene med din kjære SL55. Tror de trenger en kraftig software oppgradering.

Lenke til kommentar
hehe' date=' jeg mener Nokia burde også vinne "vi er best, ingen er bedre enn oss,la oss overbevise at vi er best" prisen, jeg var ute her om dagen, så lekte jeg med min T610, så kom det en gutt med 7250(jeg kjente han gutten) og sa at SE er dårlig og at bare nokia er best, så ba jeg han nevene noe som er bedre enn min tlf da,quote']

 

Bedre med 7250:

Større minne

Mer status hos damene

raskere å skrive meldinger på.

Lenke til kommentar
hehe' date=' jeg mener Nokia burde også vinne "vi er best, ingen er bedre enn oss,la oss overbevise at vi er best" prisen, jeg var ute her om dagen, så lekte jeg med min T610, så kom det en gutt med 7250(jeg kjente han gutten) og sa at SE er dårlig og at bare nokia er best, så ba jeg han nevene noe som er bedre enn min tlf da,quote']

 

Bedre med 7250:

Større minne

Mer status hos damene

raskere å skrive meldinger på.

hvis du drar damer med mobilen ja da håper jeg du er enslig til evig tid

Lenke til kommentar
jeg vet har 6510, den måtte på rep etter 2 uker etter at jeg fikk den på burdagen min, for telefoen LÅSTE seg fikk ikke skrud den på, men når virker den da, men skal kjøpe meg en Siemens SL55 snart tror jeg :woot:

 

Ikke kjøp den enda. 4 av 5 kommer i retur.

 

Hvor i alle dager har du hørt det?

Lenke til kommentar

Fatter ikke at dere disser Nokia,SE er f... ikke mye bedre! Har hatt flere SE`r og jeg likte de IKKE! Fatter ikke hvorfor de ikke kan sette inn litt større/raskere CPU`r,smsen til SE har aldri vært bra og kommer heller ikke til å bli det ser det ut som :roll: Har allltid vendt tilbake til Nokia jeg. Siemens har jeg aldri vært borti så om den er bra kan jeg ikke svare på.

Lenke til kommentar

telephone.jpg

 

Poster et bilde av en skikkelig telefon. Den eneste "feature" med denne bortsett fra at du kan ringe med den er at du kan slå innbruddstyver i hodet med den. Genialt enkelt. Ganske enkelt genialt.

 

btw, jeg ser at nokia for pepper for softwaren sin (feilmeldinger osv). Da føler jeg nesten at jeg må rose min 6510 for dens utrolige stamina. Har hatt den siden den kom ut. Den tåler sinnsykt mye jævelskap. Har gått i asfalt/dørk/betong/trapper mere enn en gang, uten annet resultat enn at dekselet får nok en ripe til minne om dens harde kår.

 

btw2, så synes jeg det er genialt at siemens og SonyEricsson kommer "etter" (diskuterbart) og lager konkurranse for nokia.

Jo flere gode telefoner, jo lettere blir de tilgjengelig.

 

DrErling

Lenke til kommentar
jeg vet har 6510, den måtte på rep etter 2 uker etter at jeg fikk den på burdagen min, for telefoen LÅSTE seg fikk ikke skrud den på, men når virker den da, men skal kjøpe meg en Siemens SL55 snart tror jeg :woot:

 

Ikke kjøp den enda. 4 av 5 kommer i retur.

 

Hvor i alle dager har du hørt det?

 

Jeg kjenner noen som jobber i en stor telebutikk. Av de 10 første som ble solgt så leverte 7 tilbake dem pga av mye tull. (software, batteritid) At den slettet telfonliste ble nevnt flere ganger.

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg har ikke hørt noe om at ddet er mye trøbbel med SL55, og det ville vel kommt "ut" hvis det var det (som feks. ved t610)

 

En ting skal Nokia ha, og det er at de er innovative. De var en a de første med sms, T9, bildemeldinger osv. Sitter her med 6800 som jeg nettop har testet og er imponert over dette tastaturet som de på en eller annen utrolig måte har fått på telefonen. Skulle likt å se at andre selskaper gjorde noe lignende!

 

Hadde den hatt blåtann og skikkelig MMS, så hadde jeg nok kjøpt telefonen.

Lenke til kommentar

Det som er rart er at en del mennesker driver og klager over SE også. Damen (som forøvrig var svensk) til en kamerat av meg ga meg klar beskjed, ikke kjøp det svenske dritet der. Jeg har og andre jeg kjenner som disser SE, og andre igjen hyller SE. Dog er det vel så og si ingen jeg kjenner som klager over Nokiaen sin (annet enn at den detter fra hverandre for den brukes til alle mulige ikke-mobil ting...)

 

Skal kjøpe meg ny mobil snart og havner nok mest sannsynlig på en t600. Vi får se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...