Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ølbriller, klinte med en jente


mike88

Anbefalte innlegg

Skal lage en lang historie kort. Var utpå byen, satt og chilla i sofaen med et par drinks, så kommer det en sjukt fin blondine og setter seg ved siden av, og begynner å snakke med meg, tydeligvis drita. Etter å ha snakket med hun i en god stund lener hun seg mot meg og hinter til at hun vil rote litt, kysser og klår litt på hverandre.

 

Så er spørsmålet, tror dere hun var tiltrukket av meg? Det var hun som tok initiativet, men kanskje hun var altfor påvirket av alkoholen, jeg er vanligvis litt sjenert og er ikke akkurat så flink med jenter, vet ikke hvordan jg skal beskrive utseende mitt, er høy og slank, men aner ikke om jeg er kjekk eller ei.

 

Jeg har aldri rota skikkelig med en jente heller, og denne jenta minst en 8/10 om ikke 9, en av de fineste jentene jeg så på utestedet.. Hadde hun ølbriller? Er det slik at en jente kan se en stygg gutt bli kjekk? eller kanskje en average looking guy kjekk? eller synes hun jeg rett og slett var bra å se på?

Hun var også med noen venniner, som satt ved siden av, tror hun ene er ikke 100% sikker sa at hun hadde ølbriller, vet ikke om dette fordi hun ville ha venninen med ut å danse, om hun var sjalu eller om hun rett og slett synes jeg var stygg.

 

Hva tror dere?

 

Det kan også sies at når jeg drikker masse så synes jeg ikke personer blir mer tiltrekkende, men mer motsatt, er mer kresen i fylla...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Who cares?

Du møtte henne på byn og kommer mest sannsynlig til å ikke møte henne igjen.

Hvorfor bryr du deg da, egentlig?

Nyt øyeblikket og ta den helt ut.

 

HAN bryr seg. Jeg ville også lurt på det samme. Folk er forskjellige. Noen tenker ikke over en situasjonen som dette, andre river seg omtrent i håret etter å finne ut som det bare var ølbriller.

Lenke til kommentar

Eneste måten å finne det ut på er å finne ut hvem jenta er og spørr henne.

Det kan hende hun bare mistet alle hemninger og ville rote med første og beste fyren som var tilgjengelig, men det er også mulig at hun synes du var attraktiv og ville kose seg litt med nettopp deg. Vanskelig for oss å si.

Lenke til kommentar

Det er veldig vanskelig å si om hun likte deg for utseendet ditt eller ikke, men, vet du hva? Hva betyr det? Hun likte deg i alle fall godt nok til at hun tok initiativet (noe som er svært sjeldent at jenter generelt gjør - i alle fall etter min erfaring). Husk at utseendet bare er ett aspekt av alle de forskjellige meldingene du formidler til ei jente. Jeg vil si fra egen erfaring at utseendet har noe å si, men ikke i nærheten så viktig som enkelte skal ha det til. Jeg har til og med vært med jenter som digger gutter med et spesielt utseende, og det var akkurat de jeg trodde ble ansett som grimme.

 

Med henhold til hennes tilstand, vil jeg si at det er to prominente muligheter. Enten var hun veldig full og fant deg attraktiv, eller så ønsket hun en "ego-boost" og valgte deg, eller kanskje det var en kombinasjon av de nevnte. Det er ikke uvanlig at til og med tilsynelatende svært attraktive jenter føler for å få en liten selvtillitsboost.

 

Ta dette som en interessant erfaring, og fortsett å møte jenter!

Endret av cissaman
Lenke til kommentar

Hun var også med noen venniner, som satt ved siden av, tror hun ene er ikke 100% sikker sa at hun hadde ølbriller, vet ikke om dette fordi hun ville ha venninen med ut å danse, om hun var sjalu eller om hun rett og slett synes jeg var stygg.

 

Det er derfor du alltid må ha en wingman ;)

Endret av The_Tom
Lenke til kommentar

Hun var også med noen venniner, som satt ved siden av, tror hun ene er ikke 100% sikker sa at hun hadde ølbriller, vet ikke om dette fordi hun ville ha venninen med ut å danse, om hun var sjalu eller om hun rett og slett synes jeg var stygg.

 

Det er derfor du alltid må ha en wingman ;)

Sannsynligheten for at wingmen fucker ting opp er større enn at det går smoothere imho.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...