Gå til innhold

hva gjør du på lørdagskvelden?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flerkulturell aften med Mario Kart er jo alltids kjekt.

Eh, lol. Er sikkert kjempegøy å spille Mario Kart med en gjeng pakistanere.

 

'Fy faen Achmed, du vant over meg i Mario Kart, nå skal jeg drepe familen din azz. Tar meg med faren min og mora mi og fettern min og tanta mi og katten til bestemora mi liksom, lolz'

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Tja, hva jeg gjør på lørdagskvelder, ja, det varierer litt. Som oftest pleier jeg å grave ned ting. For ei uke sida gravde jeg ned sofaen i hagen. Det var mye hardt arbeid, men dessverre til ingen nytte. Nå ligger sofaen nedgravd, så jeg vurderer å grave den opp igjen kommende lørdag. Pleier også å nyte et godt måltid, som f.eks. grandiosa pizza, eller first price nudler.

Endret av Langdon
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kommer litt ann på årstid og været. Alternativene er Snowboard, kafè eller spilling på dagtid. På kvelden er det vennebesøk og/eller filmkveld. Bruker også å ta en spillkveld, og da er det såkalt ternigspill med venner. Nå på lørdag skal vi samles og spille et spill som heter Descent:) Av og til er det også godt med en alenekveld med PS3 eller PC.

Hytta er også et alternativ men det er skjelden jeg drar dit, selv om det er kos å være der.

 

Har sluttet å gå på fylla. Var mye alkohol tidligere men de siste årene har jeg blitt alt for full og endt opp med skam og fyllanerver Så jeg har hoppet på vognen for min egen del, eller, jeg kan ta en øl eller to men ikke mer.

 

Er 30 og singel, igjen, hvis noen lurer.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å kjøpe meg litt godteri, spise taco eller pizza med familien, så setter jeg på en film eller to eller sitter med pc-en, alene i kjellerstua mi. Jeg har noen ganger selskap av lillebroren når han er på besøk. Jeg liker å slappe av alene, men pappa liker ikke at jeg sitter hjemme alene hver lørdag, så jeg inviterer noen ganger et par venner, eller så drar jeg på fest eller besøk hos andre når jeg blir invitert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...