bjorni99 Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 hei. jeg er fan av flightsim og har hørt rykter om et nytt flightsim spill. er ryktene falske eller skal det komme ut et nytt snart? er veldig takknemlig for svar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Jge tror det kommer ut en til men ikke med samme navn, tror det skulle hete Flight Sim, pga han som skapte microsoft flight simulator sluttet pga en krangel eller noe sånt. Han kan ikke utvikle det videre siden microasoft eier rettighetene, men microsoft kan heller ikke utvikle en ny etterfølger fordi de ikke eier den egentlig. Vanskelig og forstå men det er vel noe slikt.
bjorni99 Skrevet 26. februar 2011 Forfatter Skrevet 26. februar 2011 ok, jeg er kjempefornøyd bare det kommer noe nytt ut. vet du noe om når det skal komme ut?(trenger ikke vere helt nøyaktig)
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 (endret) ok, jeg er kjempefornøyd bare det kommer noe nytt ut. vet du noe om når det skal komme ut?(trenger ikke vere helt nøyaktig) Nei, men spillet heter Microsoft Flight og her er siden, kanskje du finner noe Microsoft Flight Endret 26. februar 2011 av BloodyDestiny
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Jeg tipper den kommer ut sent i år eller i 2012. (Vis ikke verden går under da )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå