Gå til innhold

Hvem dør i den nye harry potter boka ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sirius, sirius, ringer ingen bjelle... :-?

 

EDIT:: tror jeg vet hvem det er !!! :woot:

Sirius :o

Er det en karakter som heter sirius :roll:

Jepp, fra Fangen fra Azkaban. Utrolig innvikla den boka...huff. Tror Sirius er onkelen til Harry eller no, ekke helt sikker, lenge siden jeg leste den.

Lenke til kommentar
sirius, sirius, ringer ingen bjelle... :-?

 

EDIT:: tror jeg vet hvem det er !!! :woot:

Sirius :o

Er det en karakter som heter sirius :roll:

Jepp, fra Fangen fra Azkaban. Utrolig innvikla den boka...huff. Tror Sirius er onkelen til Harry eller no, ekke helt sikker, lenge siden jeg leste den.

 

Sirius er Harrys gudfar, så nå vet dere det...

 

PS: Har nå fått satt i gang storebrorsjan til å lese bøkene, nyutdannet dataingeniør og eksråner. Imponerende, om jeg skal si det selv... :woot:

Lenke til kommentar
Jepp, fra Fangen fra Azkaban. Utrolig innvikla den boka...huff. Tror Sirius er onkelen til Harry eller no, ekke helt sikker, lenge siden jeg leste den.

uh.. når ble hp #3 utrolig innvikla? eller er det bare du som har manglende hjernekapasitet til å forstå handlingen?

 

Drit i spoilere!

hvorfor leser du en tråd med tittelen "hvem dør i harry potter 5" hvis du vil unngå spoilere? :roll:

Lenke til kommentar

uh.. når ble hp #3 utrolig innvikla? eller er det bare du som har manglende hjernekapasitet til å forstå handlingen?

 

Jeg skjønte handlinga da jeg leste boka den ène gangen, da! Men jeg syntes den var litt vanskelig å forsta akkurat da alle trådene ble samla.

Du skjønner; man ikke rakke ned på andre bare fordi man lissom er "så mye bedre" selv!

 

Dust :grumpy:

Lenke til kommentar

uh.. når ble hp #3 utrolig innvikla? eller er det bare du som har manglende hjernekapasitet til å forstå handlingen?

 

Jeg skjønte handlinga da jeg leste boka den ène gangen, da! Men jeg syntes den var litt vanskelig å forsta akkurat da alle trådene ble samla.

Du skjønner; man ikke rakke ned på andre bare fordi man lissom er "så mye bedre" selv!

 

Dust :grumpy:

Kan ikke akkurat si at jeg føler meg bedre enn alle andre, men.. jeg må innrømme at jeg ser ned på folk som tar ting som blir sagt om dem i diskusjons forum alvorlig. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...