Gå til innhold

Super leveringstid fra 3dfxcool! I mitt tilfelle ihvertfall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har én erfaring med 3dfxcool, og den er også positiv. Forhåndsbetalte en liten chipsetkjøler. Den ble sendt som brev og leveringstiden var ypperlig. Hvem gidder å betale postoppkrav for en vare som koster 50 spenn!?

 

De klarte riktignok å sende meg enda en av disse chipsetkjølerne.. (jeg hadde bare betalt for én) Sendte en mail og fikk lov å beholde den hvis jeg ville. :smile:

 

Må jo også legge til at de svarte meget raskt på mail. Mange mail fram og tilbake..!

 

Jeg har en følelse av at denne servicen kommer av to ting. Det er nok en relativt liten nettbutikk, og ellers har de noen veldig kompetente folk som vet hva vi brukere tenker.

 

3dfxcool :woot:

 

Edit: noen nevnte Microplex. Min erfaring er at også disse har gode leveringstider og ypperlig service. Bra vareutvalg. Men priser og ikke minst frakt er ting som er forskjellig Microplex vs. 3dfxcool. Jeg handler der det er billigst uansett! Netconnection har jeg ingen erfaring med..

Lenke til kommentar

tror neppe det var Microplex sin feil, de gjør som 3DFX cool osv de også, pakker så fort de har kjangs.

Så om den ene pakken kom sent var du vel uheldig med, det er vel posten sin feil, er jo ikke Microplex som frakter pakkene sine.

 

Har bestilt fra microplex 3-4 ganger selv før og har alltid hatt pakkene etter max 2dager. Dvs fra Sarpsborg til Haugesund.

Lenke til kommentar

Bestilte selv for føstegang fra 3dfxcool idag. Desverre var den ene varen utsolgt, men gikk ikke lang tid fra bestilling til jeg fikk mail om dette og forventet leveringstid.

 

Så lenge den holder og de sender det asap når det kommer inn er jeg kjempe fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...