Gå til innhold

Skrive artikler til Programmer.no eller hw.no/linux (andre?)


Anbefalte innlegg

|okk^ay:

Så enig, så enig.

 

Du , Mr.Ueland, har skikkelig STÅTT PÅ når det gjelder dette.

Det har vært en fryd å lese postene dine ("Jeg jobber med designet nå", "Domenet er snart på plass")

Du skal ha masse ære for dette prosjektet, det sier jeg bare!

 

(og nei, jeg skrev ikke dette fordi du skrev at man jobber mer når man får skryt :D )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg velger og ikke love noenting når det gjelder akkurat det.

Først skal vi få grunndesignet på plass og så må vi få fylt opp siden vår med artikler etc.

*weee* :D

 

*glad*. Lurer på om det er noe jeg kan skrive om som kunne være interessant for noen andre.. Hmm, må finne ut noen saker :yes:

 

FAQ'en må vel iallfall være en enkel-å-finne sak som ikke må bli for stor, men allikevel ha de mest "FAQ" spørsmålene. Heter vel OBS på norsk -> Ofte Besvarte Spørsmål. ;):woot:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ting tar desverre tid sometimes ;)

 

Undertegnede har flyttet og har pga dette fått Inet problemer, som jeg håper skal være fikset snart. Vi jobber med et større designskifte på Programmer.no samt en skikkelig oppgradering av avdelingene våre og målet er at vi skal få ting og tang opp å kjøre da. Bla Linux avd (www.alinux.no) etc

Lenke til kommentar
Ting tar desverre tid sometimes ;)

 

Undertegnede har flyttet og har pga dette fått Inet problemer, som jeg håper skal være fikset snart. Vi jobber med et større designskifte på Programmer.no samt en skikkelig oppgradering av avdelingene våre og målet er at vi skal få ting og tang opp å kjøre da. Bla Linux avd (www.alinux.no) etc

 

Jeg synes det er kjempe flott at ting skjer. Jeg kan gjerne hjelpe til litt hvis det er nødvendig/ønskelig. Jeg har drevet litt med webdesign og kan kanskje bidra med noe. Jeg hadde håpet på at avdelingen ville hatt ett annet navn enn alinux.no. Ikke for å være slem, men jeg synes det er litt kjipt og fantasiløst. Det er jo deres valg, så dere får gå for hva dere liker best. Litt kritikk har aldri skadet noen, så håper det ikke blir full flameing nå.

 

Hvis noe hjelp er ønskelig send meg en PM eller noe.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...