Gå til innhold

Bulletstorm


Spill&Dill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er da mange som kaster originalutgaver om man blir veldig skuffet. Vet om mange som har kastet cder, spill, filmer osv. Vet også om noen idioter som ødela en utgave av Ghost (band) 7" som finnes i 500 eks.

 

Ja, veldig sannsynlig. Kaste et spill til 500kr fordi det skuffer. Ikke en gang selge tilbake til gamestop eller noe for 300-400kr.

 

Hvor langt skal du strekke deg i å unnskylde opplagt piratkopiering egentlig?

Lenke til kommentar

Haha, sikkelig avsporing det der. Begynte å lure på om hva tråden egentlig handler om, ettersom det sto Bulletstorm på forsida.

 

Likte spillet jeg.

 

Må si jeg var jævelig skeptisk til spillet, og likte egentlig ikke demoen. Men spillet er gangske så bra synes jeg. Årets beste til nå, fikk mer nytelse av dette enn Killzone 3 og Dead Space 2. Selv om de to nevnte også er bra spill.

 

Spillet har en god dose humor, gjør en macho-aktig stil som er en god miks av Gears of War og Duke Nukem, og spillet er egentlig veldig blodtacky. Men det fungerer. Faktisk ulikt mange FPS`er jeg har vært borti de siste årene, så er dette et spill jeg har virkelig ønsket å fullføre slik som Halo: Reach var den siste FPS`en som fikk meg til å gjøre.

 

MP`en er grei, bedre enn de fleste. Er ikke noe Verus/deathmatch mot hverandre. Det er bare horde-modes og score-attacks. Litt motsatt av hva alle andre spill gjør med MP`en sin for tiden, så det liker jeg.

 

Er ikke sikker på hvor lenge er spillbart. Men jeg har runna campaignen, og starta litt smått igjennom på hard i dag. Så blir å prøve det på aller vanskeligste også senere. Er alikevel mange bra spill som kommer nå for min del. Spesielt Dragon Ag 2 og Homefront, så tviler på at jeg kommer til å spille så utrolig mye framover. Men greit spill å plukke opp innimellom framover til jeg har alle achievementene, som er alltid et lite mål jeg har, men som jeg ikke alltids får til eller tolmodighet til.

 

MP`en er også litt samarbeids-aktig, der det å samarbeide betyr noe slik som i f. eks spill som Left 4 Dead og lignende. Det er ikke akkurat noe å vinne på å være "Lone wolf".

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...