Gå til innhold

Herre: gummistøvler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er sant. I div. jakt antrekk osv kan det se greit ut, til så og si alt annet ser det jævlig ut. IMO

 

du er klar over at definisjonen av "så og si" er bortimot eller nesten? men du...jeg skal ikke dra den lenger nå ;)

 

personlig synes ja at gummistøvler kan se ganske bra ut på en regnværsdag :p

Endret av Nektard
Lenke til kommentar

for all del, drit meg ut og ødelegg livet mitt på et forum ;)

Regner med dette er ironi siden det han sa ikke er langt verre enn det du begynte å påpeke ...?

 

Nei jeg mente hvert bidige ord :new_woot:

 

Jeg vil også si at det er stor forskjell i å påpeke(i dette tilfelle, noen selvmotsigelser) enn å rakke ned på skrivefeil...hihi men nå er det party...med stor P!!! (legg merke til at det er en liten p på "party" men alikevel skriver jeg med stor P) :love:

Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager er det en selvmotsigelse. Hadde jeg sagt: Støvler ser alltid jævlige ut (men kan av og til se bra ut) - hadde det vært en selvmotsigelse.

 

Forresten, jeg som leker tøff nå plutselig å prøver å drite deg ut på forumet? Lol. Nei, stikk å drikk den sekspakningen rusbrus nå du :)

Lenke til kommentar

De pleier å legge igjen en post om at innlegg har blitt slettet, med påminnelse om forumreglementet og at reaksjoner tas på PM.

 

Når det er sagt, kan vel sikkert også foruminnlegg forsvinne hvis forumet har tekniske problemer, så vi trenger ikke automatisk mistenke moderatorene. :) Hadde det vært en moderator som slettet innlegg her, så ville han sannsynligvis tatt med en del av de som er igjen her, så jeg holder en knapp på teknisk svikt.

Endret av henrikwl
Lenke til kommentar

Sosialt tilbakestående faktisk :thumbup: bra noen kan bedømme min sosiale adferd på bakgrunn av noen relativt tomme fraser :)

 

Og uansett, så gjør det faktisk ikke så vondt å bli "slått" i ansiktet gjennom et forum som mange her skulle ha trodd. :tease:

 

AnewZ, grunnen til at jeg sier "selvmotsigelse" er at du skriver et inlegg mot meg, der du faktisk indirekte er enig i det jeg har sagt ;)

 

Istedenfor å si, gummistøvler ser bra ut i noen tilfeller, sier du heller; gummistøvler ser jævlig ut, men ikke alltid ;)

 

Men ser jo dette "fenomenet" her gå gjennom på alle forum. Er man enig holder man gjerne munn, er man uenig så er man kjapt ute :)

 

Ta en titt på antall poster i "Hvilken stil liker jeg å se" VS Hvilken stil liker jeg ikke å se" Ros VS Ris.

 

Det som er flott med forum er at de som føler seg tråkket på ute i det virkelig liv kan ha et sted å regjere :)

Endret av Nektard
Lenke til kommentar

Det kan sannelig være morsomt å se hvordan en tråd sakte men sikkert glir off-topic. Ganske fantastisk, når man tenker over det, at den tråd som egentlig skal handle om gummistøvler, plutselig blir en meningsveksling om personer som drikker rusbrus.

 

 

Personlig bruker jeg aldri gummistøvler, eller "vintersko" for den saks skyld, om jeg ikke skal ut på skogstur eller lignende.

 

Skal jeg på fylla, så kjøper jeg som regel med noen rusbrus. Samme hvor glad jeg er i øl, så er det ikke lenger godt etter 4-5 halvlitere. Da er det godt med noe søtt som avveksling : )

Lenke til kommentar

Det kan sannelig være morsomt å se hvordan en tråd sakte men sikkert glir off-topic. Ganske fantastisk, når man tenker over det, at den tråd som egentlig skal handle om gummistøvler, plutselig blir en meningsveksling om personer som drikker rusbrus.

 

 

Personlig bruker jeg aldri gummistøvler, eller "vintersko" for den saks skyld, om jeg ikke skal ut på skogstur eller lignende.

 

Skal jeg på fylla, så kjøper jeg som regel med noen rusbrus. Samme hvor glad jeg er i øl, så er det ikke lenger godt etter 4-5 halvlitere. Da er det godt med noe søtt som avveksling : )

 

Greia med øl er at det egentlig smaker piss, derfor begynner man gjerne med rusbrus eller cider...etterhvert som tiden går gir man mer og mer f, og da kan man drikke den ekle ølen samtidig som du blir sosialt akseptert :cool:

 

Gummistøvler FTW, mange jenter som synes det er kult når gutter går med det;) edru som jeg var kom jeg inn på dette samtalemne igår kveld med noen jenter.

Lenke til kommentar

Greia med øl er at det egentlig smaker piss, derfor begynner man gjerne med rusbrus eller cider...etterhvert som tiden går gir man mer og mer f, og da kan man drikke den ekle ølen samtidig som du blir sosialt akseptert :cool:

 

Ah, takk for at du opplyste meg. Da vet jeg hvordan det fungerer : )

 

Du kan jo mene det smaker piss, men selv sa jeg jo faktisk at jeg liker øl. Av en eller annen grunn får jeg inntrykk av at du tror jeg er 15 år..?

 

 

Beklager at jeg fortsetter OT, spesielt etter mitt tidligere innlegg, men hvem klarer vel å la være å svare på slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...